اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف نزدیک به ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۳ نفر در این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بقایای این قایق بزرگ یا کشتی کوچک که تقریباً ۱۳ متر طول دارد نزدیک شهر شلوغ رومی ویمیناسیوم پیدا شده است. احتمالا این قایق زمانی بر روی یک رود فرعی که شهر ویمیناسیوم را به رود دانوب متصل می‌کرده در حرکت بوده است.
محققان در جستجوهایشان در آب‌های نزدیک قطب جنوب، گروهی از حیوانات دریایی مرموز به نام پروماکوکرینوس یا ستاره‌های پَرگونۀ قطب جنوب را کشف کرده‌اند.
فیزیکدانان می‌گویند اختلاف پیش‌بینی‌های مدل استاندارد با آزمایش‌های حرکت میون می‌تواند نشانه‌ای از وجود نیروی بنیادی ناشناخته‌ای در فیزیک باشد.
دانشمندان اعلام کردند بقایای نهنگی را کشف کرده‌اند که نزدیک به ۴۰ میلیون سال پیش میزیسته است، به گفته آن‌ها این نهنگ احتمالا سنگین‌ترین جانوری است که تا به حال روی زمین زندگی کرده است.
دانشمندان اعلام کردند بقایای نهنگی را کشف کرده‌اند که نزدیک به ۴۰ میلیون سال پیش میزیسته است، به گفته آن‌ها این نهنگ احتمالا سنگین‌ترین جانوری است که تا به حال روی زمین زندگی کرده است. مدت‌ها بود که نهنگ آبی به عنوان بزرگترین و سنگین‌ترین حیوان تاریخ شناخته می‌شد. گفته می‌شد این موجود حتی از تمام دایناسورهای غول پیکر که در گذشته‌های دور زندگی می‌کردند نیز سنگین‌ وزن‌تر است./خبرفوری
گروهی از جستجوگران آماتور در حال بررسی جنگلی نزدیک Neuorid در غرب رومانی، گنجینه‌ای از سکه‌های اوایل قرن شانزدهم را کشف کردند که در یک ظرف سرامیکی مدفون شده بودند.
باستان‌شناسان فرانسوی خانه‌هایی ۲۰۰۰ ساله را به تازگی در نزدیک یک پرستشگاه رومی کشف کرده‌اند که به نحو بسیار مناسبی در زیر خاک محفوظ مانده‌اند.
حدود 90 میلیون سال پیش یک دایناسور گردن دراز عظیم الجثه به طول نزدیک به 30 متر در منطقه پاتاگونیا یا آرژانتین کنونی حضور داشت.
مقامات روسیه از کشف ۶ شیء مشکوک به مواد منفجره نزدیک خطوط برق در لنینگراد خبر دادند.
سیاه‌چاله ناحیه‌ای در فضا-زمان با گرانشی بسیار نیرومند است که هیچ چیز حتی ذرات و تابش‌های الکترومغناطیسی مانند نور نمی‌توانند از میدان گرانش قدرتمند آن بگریزند.
این سنگ‌نگاره، که قدمت آن نزدیک به دو هزار سال برآورد شده، چنان نادر است که نمی‌توان به راحتی روی آن قیمتی گذاشت.
باستان‌شناسان در سقف معبد اِسنا نزدیک اقصر در مصر علیا، تصویر نادری از صور فلکی کشف کرده اند.
چین به تازگی ذخایر عظیم طلا به اندازه نزدیک به ۵۰ تن را کشف کرده که ارزش آن در بازار با قیمت‌های فعلی در حدود ۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود.
یک گنجینه‌ی بزرگ در یک کوزه‌ی سرامیکی نزدیک دهکده‌ی زانیوُوکا در استان لوبلین، لهستان کشف شده است.
تحلیل‌های ماکروسکوپی، میکروسکوپی و برش‌نگاری رایانه‌ای از جمجمه یافته‌شده نزدیک آسکولی پیکنو، نشانه‌های دست‌کم دو عمل جراحی را فاش کرد.
تبریز- فرمانده انتظامی میانه از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ناکامی قاچاقچی مواد مخدر برای ارسال محموله مواد از طریق بسته‌های پستی خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی میانه از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ناکامی قاچاقچی مواد مخدر برای ارسال محموله مواد از طریق بسته‌های پستی خبر داد.
رسانه ها به نقل از منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که ۵ سند محرمانه ای که جدیداً کشف شده در خانه «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا درباره «ایران و اوکراین» است
رسانه ها به نقل از منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که ۵ سند محرمانه ای که جدیداً کشف شده در خانه «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا درباره «ایران و اوکراین» است
این گونه تمساح که «Titanochampsa iorii» نام دارد، نزدیک به ۷۰ میلیون سال پیش روی زمین وجود داشته و هم‌دوره دایناسور‌های غول‌پیکر علف‌خوار «تیتاناسور» بوده است. به گفته پژوهشگران، این گونه از تمساح‌ها اندازه‌ای بین ۳ تا ۶ متر و قدرت گازگرفتن فوق‌العاده بالایی داشته‌اند.
روی صفحه‌ای نزدیک به پشتِ کتاب، یک دعایِ دست‌نویس از نقطه‌نظر یک زن نوشته شده: «معنایش این است که این کتاب مدت کوتاهی پس از اتمام، توسط یک زن یا گروهی از زنان استفاده می‌شده. هاجکینسون عقیده دارد این خطوط و نقوش بر قسمت‌های الهام‌بخشِ کتاب تاکید دارند. «این خطوط و نقوش به صورت آگاهانه و عمدی توسط خواننده‌ای که سرگرم خواندن کتاب بوده خلق شدند. بعید است صرفاً خط‌خطی یا نقاشی باشند.»
حفره خطرناکی نزدیک ورزشگاه جام جهانی 2022 توسط یکی از هواداران کشف شده است.
ستاره شناسان ۳ سیارک نزدیک زمین کشف کرده اند که یکی از آنها کمترین فاصله تا خورشید را دارد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کالاهای سرقتی با برآورد ارزش نزدیک به یک میلیارد تومان با هوشیاری پلیس و انهدام باند سرقت در گرمسار کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ