اصفهان- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از کشف و ضبط ۷۷ تن چوب و ۱۲ تن زغال بلوط قاچاق در ۹ ماهه سال جاری خبرداد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور از وجود ۸۹ تیم ملی در مجموعه این فدراسیون خبر داد و گفت: به صورت رسمی ۴۰ هزار ورزشکار برای اعزام به مسابقات، زیر مجموعه این فدراسیون فعالیت دارند.
مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات انتقال ۸۹ هزار زائر سرزمین وحی به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران واگذار شد که از مبدا ۲۱ استان انجام خواهد شد.
وزنه بردار چینی موفق شد رکورد یک ضرب دسته ۸۹ کیلوگرم دنیا را بشکند.
فاینورد علی‌رغم حضور ثابت ملی‌پوش ایرانی خود شکست سنگینی مقابل رُم متحمل شد و نتوانست به نیمه‌نهایی لیگ اروپا برسد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز شانزدهم اسفندماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۹ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: در چند ماهه اخیر شاهد هستیم اطلاعات سست بنیان و بی کیفیتی راجع به خلق فرصت‌های شغلی داده می‌شود.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۸۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در استان خبر داد.
فدراسیون فوتبال کشورمان در سال ۸۹ دستور العمل جدیدی را صادر کرد که طبق قانون دایی نمی‌توانست در لیگ برتر مربیگری کند.
چلسی می‌خواهد با ارائه پیشنهادی ۸۹ میلیون پوندی برای جذب مودریک او‌ را از چنگ آرسنال درآورد.
شهردار منطقه ۸ تهران از لایروبی ۸۹ هزار متر از انهار و مسیل‌ها و حوضچه‌های آبگیر در محلات سیزده‌گانه و شناسایی ۱۷ نقطه آبگیر خبر داد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پرداخت ۸۹ درصد مطالبات چایکاران شمال گفت: از اردیبهشت ماه امسال ۱۱۶ هزار و ۳۱۶ تُن برگ سبز چای خریداری شده است.
دو تیم کره‌جنوبی و غنا در دیداری از گروه H از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند.
قیمت برخی اقلام اساسی امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر تهران اعلام شد.
مدیر سد زاینده‌رود درباره آخرین وضعیت سد زاینده‌رود با توجه به بارش‌های هفته گذشته، اظهار کرد: درواقع سد زاینده‌رود شرایط خوبی را ندارد، البته بارندگی‌های اخیر برخی نگرانی‌ها پیرامون تأمین آب شرب را کم‌تر کرد، با این‌وجود در انتظار بارش‌ها در ادامه سال آبی جاری هستیم.
تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اعطایی از سوی بانک تجارت تا پایان هفتمین ماه سال‌جاری از ۸۹ هزار فقره فراتر رفت.
قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
مأموران در گزارش خود به بازپرس جنایی اعلام کردند: مقتول در حالی پیدا شده بود که دست‌هایش را از پشت بسته و شالی دور گردنش گره خورده بود و به نظر می‌رسید که از خانه او سرقت هم شده است.
قیمت نفت برنت در اوایل معاملات آسیایی امروز سه شنبه با ۴۳ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش به ۸۹.۲۹ دلار در هر بشکه رسید.
مدیرکل موزه‌ها از بازدید ۸۹ هزار و ۴۱۰ نفر از موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت هفته گردشگری در روز جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ خبرداد.
در ۵ ماه نخست سال جاری فروش مقداری گریس شرکت نفت ایرانول در بازار‌های داخلی نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۸۹ درصد افزایش یافت.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: اخبار منتشر شده در رابطه با فوت یک زائر ۸۰ ساله‌ بر اثر ازدحام در مرز صحت ندارد و وی خارج از کشور و در خانقین عراق فوت کرده است.
شورای ملی دفاع مدنی سودان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ۸۹ نفر در سیل این کشور جان باخته و بیش از ۴۰ تَن هم زخمی شده‌اند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: نظامیان آمریکایی ۸۹ تانکر نفت متعلق به سوریه را که از میدان نفتی الجزیره در اراضی این کشور به سرقت برده بودند، به عراق منتقل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ