سراب- فرمانده انتظامی شهرستان سراب از کشف ۱۲ تُن شکر احتکار شده به ارزش دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخه - فرمانده انتظامی سرخه از کشف ۹ تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کودها را پنج و نیم میلیارد ریال عنوان کردند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار لاستیک قاچاق به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شاهرود با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
یزد- فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۷۲ هزار و ۲۰۰ عدد تخم مرغ، پودر ماشین لباسشویی، شکر و روغن سرخ کردنی خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک انبار خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی به معاونان شهرسازی و معماری ادارات کل راه و شهرسازی استان ها دستور داد ضمن جلوگیری از احتکار زمین برای اجرای بسته ۱۹بندی مشوق‌های نوسازی در بافت فرسوده اهتمام داشته باشند.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده در بازرسی از یک انبار در لاهیجان خبر داد و گفت: ارزش خودروها ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
دادستان شهرستان بناب در استان آذربایجان شرقی، از کشف ۲۵ تن شکر احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹ تن روغن و برنج احتکار شده خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
سه هزار و ۷۲۰ لیتر گازوئیل به همراه ۲ هزار و ۱۰۰ قوطی روغن هیدرولیک تقلبی از پارکینگ یک واحد مسکونی در قم کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف انبار احتکار دارو به ارزش ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.
جانشین انتظامی استان سمنان از کشف احتکار انواع لوازم خانگی از یک انبار به ارزش ۹ میلیارد ریال در شهرستان شاهرود خبر داد.
معاون فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، از کشف هزار و ۳۷۲ حلقه انواع لاستیک خودرو به ارزش ۳۷ میلیارد ریال که در انباری در شهر بیرجند احتکار شده بود خبر داد.
سمنان- رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: ۷۰ تن گندم احتکار شده از سه انبار استان سمنان کشف و ضبط شده است.
یک استاد دانشگاه گفت: برخی بانک‌ها، دستگاه‌ها و افراد واحدهای مسکونی و املاک تجاری و اداری بسیاری را به منظور سرمایه‌گذاری در اختیار گرفته و به نوعی احتکار کرده‌اند که این عامل باعث شده مسکن و محیط کسب و کار فعالیت مناسب از دسترس خارج شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان از کشف یک انبار احتکار حبوبات از نوع عدس در شهرستان بندرعباس خبر داد
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هفت و نیم میلیارد ریال گندم احتکار شده در میامی خبر داد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از توزیع ۵۲ هزار حلقه لاستیک کشف‌شده در یک انبار در بازار خبر داد و گفت: حدود یک‌صد میلیارد تومان در اجرای احکام اخذ شده است.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه دو تن مرغ و گوشت قرمز یخی از انبار عرضه محصولات پروتئینی در شاهرود کشف شد، گفت: ارزش این محموله دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود از کشف انبار احتکار ۸۶۸ میلیون ریالی ارزاق عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۴۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نمی‌توانیم هر دپوی کالایی را احتکار تلقی کنیم، گفت: هیچ وقت و در هیچ زمانی قانون به ما اجازه نداده است که مصداقی برای احتکار خودرو داشته باشیم.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای دومین مرحله از طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار اقلام بهداشتی، پزشکی و دارویی خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار خبر داد و گفت: متهم ۵۷ ساله به مراجع قضائی معرفی شد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از احتکار دارو، گفت: تعارض منافع در صنعت دارویی کشور بیداد می‌کند.
وریا غفوری و اشکان دژاگه جایی در ترکیب اصلی فولاد ندارند و کار را از روی نیمکت آغاز کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ