بهبهان- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهمی که در قالب بارِ کدو انواع کالای قاچاق را حمل می‌کرد به پرداخت ۱۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۲ هزار متر پارچه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده در بازرسی از یک انبار در لاهیجان خبر داد و گفت: ارزش خودروها ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
زن ۴۰ ساله که به عنوان مستخدم برای زوجی پزشک کار می‌کرد راز سرقت بزرگ از خانه آن‌ها را فاش کرد.
تایباد ـ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب شهر تایباد با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال طی مراسمی آغاز شد.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
علی صالحی اظهار کرد: کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی کشور صادر شد که متهمان ردیف‌های اول و دوم پرونده؛ مدیر عامل وقت و مدیر هلدینگ تابعه بانکی هستند که به مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل نامشروع به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال متهم اند.
سراب- فرمانده انتظامی شهرستان سراب از کشف ۱۲ تُن شکر احتکار شده به ارزش دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله قاچاق کالا به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله قاچاق کالا به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۴.۴۸۵/۳ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۳.۸۶۳/۶ هزار میلیارد ریال معادل ۴۵.۳ درصد افزایش داشته است.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!
بانک سپه در دی‌ماه سال جاری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در قالب بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
افزایش ۱۲ میلیارد دلاری ثروت زاکربرگ در یک روز!
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
بانک سپه بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت کرده است.
شهردار منطقه ۱۱ از جلوگیری از تضییع بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال حقوق عمومی خبر داد و گفت: در راستای تأمین حقوق عامه، با جدیت و حساسیت و هوشمندی مانع از تضییع منافع شهروندان خواهیم شد.
معاون اول رئیس‌جمهور از برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد پنج خط انتقال آب دریا به مرکز کشور خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندم‌کاران در روزهای آینده پرداخت می‌شود.
این ملک دارای ۵۵ واحد تجاری، ۸ واحد اداری و ۱۲ انبار تجاری جمعا به مساحت ۳۹۲۰/۱۱ متر به ارزش ۷۰۰۰ میلیارد ریال واقع در تقاطع خیابان حیدری و یاران غربی است.
تیم ملی شطرنج ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در المپیاد جهانی را به کانادا واگذار کرد در حالیکه در این دور از رقابت‌ها تیم ملی بانوان صاحب برتری شد.
عرضه تدریجی سهام سرخابی‌ها در بازار پایه‌ فرابورس در کنار رفع ابهامات و بندهای مندرج در گزارشات حسابرسی و بازرسی علاوه بر تأثیر در عملکرد آنها مدیریت این دو باشگاه را بهبود می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ