رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۲ هزار متر پارچه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
یزد- مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از جریمه ۱۹ میلیاردی قاچاقچی سوخت و ضبط سوخت‌های کشف شده در شهرستان مهریز خبر داد.
سرخه- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف سه تن گوشت قرمز فاقد مجوز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان سرخه خبر داد.
سرخه - فرمانده انتظامی سرخه از کشف ۹ تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کودها را پنج و نیم میلیارد ریال عنوان کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته خبر داد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زابل بیان کرد: قدیمی‌ترین این سکه‌ها دارای ۴۵۰ سال قدمت بوده و جدیدترین آن حدود ۱۰۰ سال قدمت دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق در شهرستان کلاردشت خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ هزار قرص غیرمجاز روانگردان در شاهرود خبر داد و گفت: عطاری متخلف در این شهرستان پلمب شد.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از کشف ۱۰ تن شن و ماسه غیر مجاز خبر داد و گفت: متهم ۳۲ ساله به مرجع قضائی معرفی شد.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
سراسر تهران امروز همراه با حوادث و اتفاقات متعددی بود که در این بسته خبری تشریح شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۰ تن خشکبار قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر جاساز شده در یک خودرو در چابکسر خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل خالی از سکنه شهر سمنان خبر داد و گفت: هویت این سارق برملا و فرد مورد نظر دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۰ هزار لیتر گلیسیرین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰ هزار لوازم تأسیسات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو ۱۰ قبضه کلت کمری و ۲۰ تیغه خشاب که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۱۰ هزار عدد لوازم یدکی و مصرفی و ۲۰۰۰ لیتر روغن موتور و گریس خودرو، به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۱۰ هزار عدد لوازم یدکی و مصرفی و ۲۰۰۰ لیتر روغن موتور و گریس خودرو، به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱.۵ تن پودر مکمل بدنسازی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ