تبریز- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناسایی و دستگیری قاچاقچی اسلحه جنگی در تبریز، از کشف ۱۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات جنگی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجسمه «آمن‌هوتب سوم» از هجدهمین سلسله فراعنه مصر طی بازرسی از خانه یک دلال سلاح و مواد مخدر در روستای «النخل» شهر «ادفو»‌ی مصر کشف شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز، از دستگیری ۳ قاچاقچی موادمخدر که ۷۶۴ کیلوگرم مرفین داشتند، خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری قاچاقچی داروهای ترک اعتیاد خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
متخلفی که فرآورده‌های نفتی را قاچاق می‌کرد به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲۹ میلیارد ریالی برای قاچاقچی کالاهایی که شامل البسه، اسباب بازی و توپ ورزشی بود، خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از شناسایی و دستگیری ۲۱ قاچاقچی سوخت خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به نگهداری ۱۸۳ کیلوگرم تریاک در چندین مخفیگاه کرده بودند، خبر داد.
ورزشکار پیشین روسی و دارنده مدال شنای المپیک به صورت موقت در هند آزاد شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی سابقه دار تهران خبر داد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۱۱۶ کیلو حشیش در بزرگراه آزادگان تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.
پلیس ایتالیا آبودرامان دیابی بازیکن پیشین باشگاه رُم را با مواد مخدر دستگیر کرد.
پلیس امارات از خنثی سازی قاچاق بزرگ محموله مواد مخدر خبر داد.
مشهد-فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: مرزبانان هنگ مرزی سرخس ۵ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۷۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.
مشهد ـ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: ۲ قاچاقچی مسلح در حاشیه شهر مشهد دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف محموله سلاح کلت کمری توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان شوش خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف محموله سلاح کلت کمری توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان شوش خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۱۵ قلم اشیای عتیقه گفت: قدمت این اشیاء به ۳۰۰۰ سال پیش می‌رسد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری زوج قاچاقچی در ایست و بازرسی شهرستان رودبار گفت: ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از این زوج کشف و ضبط شد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری شرور و قاچاقچی مسلح مواد مخدر طی اقدام اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ