قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش و جوانان گفت: گاهی مواقع اتفاق می‌افتد در گوشه‌هایی افرادی حرکاتی انجام می‌دهند و کل ورزش زیر سوال می‌رود. اصلاً موافق این اتفاقات نیستیم. ورزش به هر قیمتی نباید انجام شود.
تاتنهام قصد دارد آرنه اسلوت، مربی فاینورد را به خدمت بگیرد، اما رقمی که باید برای این مربی بپردازد، بیش از 6 میلیون پوند (7 میلیون یورو) است که ابتدا تصور می‌شد.
تاتنهام قصد دارد آرنه اسلوت، مربی فاینورد را به خدمت بگیرد اما رقمی که باید برای این مربی بپردازد، بیش از 6 میلیون پوند (7 میلیون یورو) است که ابتدا تصور می‌شد.
هزار و ۲۰۰ قالیباف طی دو سال با بیش از ۳۶۰ میلیون گره، هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش بافته‌اند تا این فرش‌ها به حرم قم هدیه شود.
کاپیتان‌های باتجربه فوتبال ایران اکنون در قامت مربی یکی از حساس‌ترین بازی‌های ایران طی 24 ساعت آتی را دنبال خواهند کرد.
داود فنایی مربی گلرهای تیم فوتبال هوادار با انتشار پستی اینستاگرامی به حواشی‌ای که پس از باخت سنگین تیمش ایجاد شده، واکنش نشان داده است.
بازیکنان سابق استقلال در قامت مربی برابر هم قرار گرفته‌اند.
زمانی که دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن را کلید زد قیمت ساخت این واحدهای مسکونی ۴.۵ میلیون تومان در هر متر مربع بود اما امروز قیمت ساخت این واحد ها به بیش از ۷ میلیون تومان رسیده است.
مربی دوومیدانی گفت: اگر می‌خواهیم مدال المپیک را تکرار کنیم باید بودجه ورزش نسبت به افزایش قیمت دلار، بیشتر شود.
خسرو حیدری در قامت مربی استقلال امروز اولین دربی را تجربه خواهد کرد. او پیش از این بارها و بارها به عنوان بازیکن رودرروی پرسپولیس قرار گرفته است.
علی چینی که تجربه پیروزی در دربی در قامت مربی استقلال را در کارنامه دارد، درباره شرایط شهرآورد تهران توضیحاتی ارائه داد.
علاوه بر واردات فوریتی اقلام دارویی دچار کمبود، اقداماتی نظیر اصلاح قیمت برخی اقلام آنتی‌بیوتیک، کاهش مالیات بر ارزش افزوده دارو به یک درصد و لحاظ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های تولیدی، افزایش چند برابری ظرفیت تولید این دارو‌ها و... نیز انجام شد و توانست تا حدی وضعیت کمبود‌های دارو‌های اساسی را به‌سامان کند.
شاهرخ بیانی ستاره دهه شصت استقلال این بار در قامت مربی هوادار مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
عصر امروز و در ورزشگاه وطنی، نساجی مازندران موفق شد با چهار گل از سد نفت مسجدسلیمان بگذرد و موقتا به رتبه پنجم صعود کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مطابق انتظار پس از چند هفته در گفتگو با یکی از رسانه‌های کروات سکوت خود را شکست.
مرکز آمار ایران متوسط قیمت هر متر مربع مسکن کلنگی در تهران طی زمستان سال گذشته را ۵۲.۱ میلیون تومان اعلام کرد.
مرکز آمار، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران طی معاملات مرداد امسال را ۴۲.۸ میلیون تومان اعلام کرد.
استقلال و ملوان در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که در آخرین تقابل دو تیم، مدیر و مربی امروز انزلی چی ها به عنوان بازیکن در زمین مسابقه حضور داشتند.
حدادی‌فر می‌گوید تلاش می‌کند با شرایط جدید دوران فوتبالی خود در قامت مربی کنار بیاید.
مربی تیم آلومینیوم معتقد است که با توجه به بازی مقابل هوادار در هفته اول، نبود تماشاگر حداقل روی این تیم تاثیر زیادی نخواهد داشت.
سایت «zerozero» پرتغال قیمت صدور رضایتنامه محبی برای حضور قرضی در استقلال را اعلام کرد.
یک رسانه پرتغالی، مبلغ مدنظر باشگاه سانتاکلارا برای انتقال قرضی محمد محبی به باشگاه استقلال را اعلام کرد.
در پی این ماجرا، نیرو‌های امنیتی، انتظامی و نوپو (یگان ویژه) در محل حاضر شده و کوشیدند به شیوه‌های مختلف به گروگانگیری پایان دهند که در نهایت راه به جایی نبردند تا صدای چند شلیک، گوش ناظران ماجرا را پر کرده و دقایقی بعد، صدای آژیر آمبولانس‌ها توجه همگان را به خود جلب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ