علی چینی که تجربه پیروزی در دربی در قامت مربی استقلال را در کارنامه دارد، درباره شرایط شهرآورد تهران توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تمرکز تیم ما به هم ریخته است و بازیکنان فولاد علاقه ندارند در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کنند.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه بازیکنانم کم تجربه هستند، گفت: باید در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.
هاجیمه موریاسو سرمربی تیم‌ملی ژاپن می‌گوید برای بازدید از نمایش بازیکنان لژیونر راهی اروپا خواهد بود.
بازیکنان تیم ملی فوتبال عصر روز شنبه به تمرین تاکتیکی پرداختند.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر نماینده اردن در لیگ غرب آسیا گفت: حفظ تمرکز بازیکنان در دیدارهایی که برد و باخت آن اهمیت زیادی ندارد، سخت است.
سرمربی تیم فوتبال جوانان پس از ناکامی تیمش در رسیدن به جام جهانی گفت: بازیکنانم آنچه از آنها خواسته بودم را در زمین پیاده نکردند.
خسرو حیدری معتقد است بازیکنان استقلال با تمرکز بیشتر می‌توانند در تمام مسابقات پیروز شوند.
ماجد ناصر، دروازه‌بان شباب الاهلی، می‌گوید بازیکنان این تیم باید از شکست برابر الهلال درس بگیرند.
فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، گفت با وجود اتهاماتی که به این باشگاه وارد شده جای نگرانی وجود ندارد و کادر فنی و بازیکنان باید فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشند.
کمک مربی امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان، می‌گوید فردا جدال جذاب و دیدنی با سپاهان خواهند داشت.
مربی آلومینیوم اراک گفت بازیکنان این تیم به این شخصیت رسیده اند که می توانند خودشان را در بالای جدول تثبیت کنند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید قبل از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که در بازی با ون‌پارس باید با تمرکز ۱۰۰ درصدی بازی کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم هشدار داده بود که در بازی‌های جام حذفی باید تمرکز کامل داشته باشند و جای اشتباه نیست.
آنتونیو کونته می گوید که نگرانی هواداران تاتنهام را درک می کند ولی باشگاه روی بازیکنان بزرگ ولی با سن بالا مثل کاسمیرو سرمایه گذاری نخواهد کرد.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: می‌خواهیم شرایطی فراهم کنیم که بازیکنان و کادر فنی دغدغه مالی نداشته باشند و روی بازی‌ها تمرکز کنند.
مدافع سابق تیم ملی درباره ناکامی ایران در جام جهانی دلایل مختلفی را بیان کرد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 با بیان این که ملی پوشان کشورمان تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی را نداشتند گفت: برخی بازیکنان هم در حد خودشان بازی نکردند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مجددا بر حاشیه‌سازی‌هایی که برایش تیمش صورت گرفته تاکید کرد و گفت: به آنهایی که تمرکز بازیکنانم را در دیدار برابر انگلیس بر هم زدند تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود به تشریح وضعیت این تیم برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا پرداخت.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی بازیکنان این تیم تا دیدار برابر ولز با نمایندگان رسانه های گروهی مصاحبه نخواهند کرد.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند نمایش خوبی مقابل نساجی داشته باشند.
سرمربی فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار با پرسپولیس نتیجه بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ