مربی تیم آلومینیوم معتقد است که با توجه به بازی مقابل هوادار در هفته اول، نبود تماشاگر حداقل روی این تیم تاثیر زیادی نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر عراق در جمع فرماندهان نبرد با داعش، ایستادگی مرجعیت و فداکاری مردم عراق را عامل نابودی داعش دانست.
نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی جودو مردان گفت: تقریبا 50 روز اردوی آماده سازی تیم ملی تعطیل بود و حالا دوباره خون در رگ‌های جودو جریان پیدا کرده و نیاز به حمایت مسوولان داریم.
معاون شورای امنیت روسیه امروز اعلام کرد: فعلا نیازی به مذاکره با اوکراین نیست؛ دشمن باید به زانو درآید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال انتقاد تندی نسبت به پیشنهاد این باشگاه به علیرضا بیرانوند داشت.
بدنساز سابق پرسپولیس معتقد است اردوی پیش فصل طولانی مدت کمکی به تیم‌ها نمی‌کند و بازیکنان پس از پایان فصلی سخت، به استراحت هم نیاز دارند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن رد خبر تمرین تیم ملی زنان در آشپزخانه این فدراسیون، گفت: بودجه مورد نیاز ما برای سال جاری ۱۳۶ میلیارد تومان است.
رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن رد خبر تمرین تیم ملی زنان در آشپزخانه این فدراسیون، گفت: بودجه مورد نیاز ما برای سال جاری ۱۳۶ میلیارد تومان است.
می‌گوید یک فرصت دارد؛ یک سطح بالاتر می‌رود یا پرونده‌اش منفی می‌شود و این پایانی است که قهرمان دیروز و سرمربی امروز وزنه‌برداری برای پرریسک‌ترین انتخاب زندگی ورزشی‌ خود آماده کرده است.
این اتفاق در شرایطی اردوی تیم ملی والیبال را تحت تأثیر قرار داده که پیش‌تر شایعه معرفی ۶۰ نفر به سفارت آمریکا در آنکارا برای گرفتن ویزا، تیم ملی والیبال و فدراسیون را به حاشیه برد. اگرچه فدراسیون در آن برهه اعلام کرد قرار نیست همه این افراد به آمریکا سفر کنند و بسته به شرایط تعدادی که مورد نیاز است به آمریکا خواهند رفت، ولی این مورد حاشیه‌های مربوط به خودش را برای تیم ملی به وجود آورد
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای شروع قدرتمند در مسابقات لیگ ملت‌ها نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری داریم.
بازیکن تیم ملی بسکتبال با تاکید بر توانمندی فردی و فنی بازیکنان جوان این تیم گفت: آنها نسبت به نسل طلایی بهتر هستند فقط به اردو و دیدارهای بیشتر برای کسب تجربه بالاتر نیاز دارند.
وزیر دفاع با بیان اینکه نیازی به سامانه S۴۰۰ نداریم گفت: سامانه‌هایی که در حال حاضر داریم در دنیا بی‌نظیر هستند که می‌تواند مشکل ما را مرتفع کند.
عقیل کعبی،میلاد باقری و مجتبی مقتدایی بعد از بازی سپاهان با اعلام عدم نیاز در اختیار باشگاه قرار گرفتند.
سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران گفت: اردوی خیلی خوبی در عمان داشتیم اما حالا وقت حمایت همه جانبه برای رفتن به جام جهانی است.
سرمربی تیم ملی کبدی مردان گفت: دعوت از بازیکنان یکی از چالش‌های ما است. نیاز داریم اردوی اول با حداکثر نفرات در آکادمی برگزار شود ولی آکادمی ظرفیت کافی به ما نمی‌دهد.
مربی تیم ملی هندبال گفت: ما تاکنون هیچ اردوی برون مرزی و یا دیدار تدارکاتی نداشته‌ایم و نظر خود وسلین این است که تیم ملی قبل از قهرمانی جهان در سه دیدار تدارکاتی در لهستان شرکت کند.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم که در شرایط فعلی نیازی به حضور نمایندگان در مسابقات جام جهانی نیست و بنده هم قطعاً به قطر نمی‌روم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در گفتگو با العالم تاکید کرد که نیازی به حضور کشورهای بیگانه در منطقه نیست و هرگونه ضربه دشمن با ضربه متقابل مواجه خواهد شد.
کی‌روش خیلی دیر به تیم ملی ما رسید. زمان بیشتری احتیاج است که برای جام جهانی آماده شوند. سعی می‌کنیم کمک کنیم و هرکاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی شنبه این هفته با راهیابی ۱۷ تکواندوکار به اردوی تیم ملی برگزار شد که نکته مهم آن توجه به نوجوانان با آتیه و درخشش آنها بود.
احتیاجی به تصویب توافق احتمالی در مجلس نیست؛ حرکت جدیدی شروع نشده بلکه استمرار توافق قبلی است که قبلا مجلس اذن داده بود. در مجلس قبلی هم ما برجام را تصویب نکردیم و وارد بحث برجام با آن همه مواد و تبصره و پیوست نشدیم بلکه به دولت اجازه دادیم که با رعایت خطوط قرمز می‌تواند برجام را اجرا کند.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده کشورمان برای توافق اختیار تام داده شده است،گفت: هرگونه توافق تیم مذاکره کننده کشورمان با طرف مقابل نیازی به تصویب مجلس ندارد.
ساعت کاری بانک‌ها از ۲۱ خرداد اعلام شد
رئیس سابق کانون صرافان با بیان اینکه دلار به اندازه کافی در صرافی‌ها وجود دارد، از روند کاهشی نرخ دلار در بازار آزاد خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ