داود فنایی مربی گلرهای تیم فوتبال هوادار با انتشار پستی اینستاگرامی به حواشی‌ای که پس از باخت سنگین تیمش ایجاد شده، واکنش نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلکسی واچ ۶، ۴۰ میلی متری با قیمت ۳۰۰ دلار (قیمت حدودی ۱۶ میلیون تومان در بازار ایران)، مدل ۴۴ میلی متری با قیمت ۳۳۰ دلار (قیمت حدودی ۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار ایران) و گلکسی واچ ۶ کلاسیک ۴۳ میلی متری با قیمت ۴۰۰ دلار (قیمت حدودی ۲۱ میلیون تومان در بازار ایران) معرفی شد.
هنر دولت این است که در سیاست خارجی غیر قابل پیش بینی باشد و در اقتصاد و معیشت قابل پیش بینی، اما حالا کار بر عکس شده و همه می‌توانند حدس بزنند موضع ایران در قبال فلان موضوع چیست. اما نمی‌دانیم قیمت تن ماهی تا چه حد گران خواهد شد.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
روزی که رییسی جلوی دوربین هیجانی شد و گفت ما اقتصاد را به برجام گره نمی‌زنیم، در جایی نوشتیم کسی که چنین ادعایی می‌کند نگاه علمی به اقتصاد ندارد و بدتر از آن مناسبات حاکم بر نظام بین‌الملل در جهان امروز را نمی‌شناسد و امروز رییسی مواجه است با این نقد که قیمت گوجه و خیار چه ربطی به برجام دارد، اما چه پاسخی می‌تواند به منتقدان بدهد؟
در معاملات امروز تالار خودرو در بورس کالای ایران ۶۲۵ دستگاه کامیون و کامیونت فروخته شد. با چه قیمتی فروخته شدند و تحویل این کامیون ها چه زمانی است؟
در معاملات امروز تالار خودرو در بورس کالای ایران ۵۵۰ دستگاه لاماری ایما (متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور) در چهار رنگ مختلف فروخته شد.
اقدام معلم و همچنین اقدام آموزش‌وپرورش میان کاربران ما مخالفان و موافقان زیادی داشت. مثلاً یک کاربر نوشت: «جلو شادی رانگیرید که ممکن است به خشونت منجر شود.»، اما کاربر دیگری در پاسخ به آن نوشت که: «شادی به چه قیمتی؟ نقش تربیتی معلم کجاس و اینکه متأسفانه استخدام‌های با بند پ باعث ایجاد این چنین مشکلاتی میشود.»
امروز در ۶ نوبت عرضه خودرو در بورس کالا، ۶۰۶ دستگاه کامیون و کامیونت به فروش رسید که متوسط قیمت‌ها نشان می‌دهد قیمت‌های کشف شده در بورس کالا پایین‌تر از متوسط قیمت بازار بودند.
خودروی چانگان وارداتی به قیمت پایه ۵۸۳ میلیون تومان در بورس عرضه می‌شود.
مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آقای جلیلی گفتند مذاکره هیچ فایده ای ندارد بنظر شما ممکن هست؟، گفت: خب جای مذاکره چه می‌خواهند بگذارند؟ باید یک الگویی باشد. مثلا کره شمالی باشیم؟ کره شمالی مصرف زیادی ندارد اما ما در داخل همه چیز را رها کردیم و بی وقفه اقلام خوراکی و قیمت ها بالا میرود. برای سال ۱۴۰۲ تورم پنجاه درصدی پیش بینی شده است آیا باید دست روی دست بگذاریم؟
چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
امروز ۵۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا فروخته شد.
امروز ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا معامله شد.
رئیس سابق بانک مرکزی گفت: با صراحت بگویم. دوستان دولت فکر کردند توافق نزدیک است. گفتند ارز ۴۲۰۰ تومانی را برداریم تحریم هم که برداشته می‌شود، مشکل افزایش قیمت پیدا نمی‌کنیم. اما به هر دلیلی توافق انجام نشد و گرفتاری‌های جدید پیش آمد. حالا مدام می‌گویند گذشتگان بانی وضع موجود هستند. پس شما برای چه آمدید رئیس جمهور شدید؟ پس چرا در جلسات مناظره می‌گفتید ما می‌آییم وضع را درست می‌کنیم؟
ما در حال ورود به عصر بسیار پیش بینی شده ربات قاتل هستیم که علت اصلی آن در دسترس بودن پهپادها، ارزان قیمت بودن و موثر بودن آن است. پرسش این است که آیا می‌دانیم چه نیرویی را آزاد کرده‌ایم؟ آیا خیلی دیر شده تا این مشکل را حل کنیم؟
پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.
به دلیل ارزش بالای کاغذ و گران شدن ان کتاب‌هایی که می‌توانید به 200 هزارتومان بخرید چندان زیاد نیستند. اگر قصد خرید کتاب یا مجله با قیمتی مناسب را دارید ما چند نمونه برایتان داریم. همراه ما باشید.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار باکیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
یک نماینده مجلس با بیان اینکه فشار افزایش قیمت گاز مصرفی صنایع بر گردن مردم است گفت: ما در کمیسیون ویژه از وزارت، نفت، صمت، نیرو و سازمان برنامه و بودجه دعوت می کنیم که در این رابطه توضیح دهند.
فارغ از ادبیاتی که روحانی مخالف علی کریمی استفاده کرده و بحث‌های فراوانی به همراه داشته، تأکید بر عبارت کسی نذری نمی‌دهد تا بیمارش شفا پیدا کند هم مورد توجه قرار گرفته است.
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد! این در حالی است که این روزها، دغدغه مردم نجیب کشورمان به تامین نیاز‌های اولیه تقلیل پیدا کرده است
طی روز‌ گذشته و امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ