شاهرخ بیانی ستاره دهه شصت استقلال این بار در قامت مربی هوادار مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان سابق بارسلونا با باشگاه الامارات به توافق نهایی دست یافته است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب یک موضوع فرهنگی است، بر ضرورت وجود یک پدافند فرهنگی مؤثر تأکید کرد و گفت: نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برویم برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم، زیرا هر فرهنگ‌سازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلو‌های کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است. نباید در برابر این جریان ساکت نشست درحالی که ادعای عاشورایی بودن و حسینی بودن داریم.
آریگو ساکی اینتر را به عنوان بهترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی فصل آینده سری A می‌بیند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اقدام شنیع مزدوران استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در تعارض با ادعای آزادی بیان است.
مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت و دلیل فیلترینگ، نه محدود کردن دسترسی افراد به اطلاعاتی خاص، که نگاه داشتن تمایز و مرز میان گفتار (discourse) رسمی از گفتار غیررسمی است. آن‌ها با فیلترگذاری قصد دارند که نشان بدهند در یک حیطه گفتمانی مشخص، مرز تمایزگذار میان سخن مشروع (قابل بیان) و نامشروع (غیرقابل بیان) چیست و مهم‌تر از آن اینکه چه‌کسی است که این مرز را مشخص می‌کند.
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای خطاب به مسئولان برگزاری مسابقات بابت همزمان نبودن بازی این تیم با پرسپولیس معترض شده‌اند.
اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران درباره بروز علائم ناراحتی تنفسی از جمله احساس سوزش بینی و گلو در میان دانشجویان ساکن یک خوابگاه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه شرط فتح و نصر الهی بر پایه حرکت مردم در امتداد دفاع از دین خداست، تصریح کرد: بندگی خدا بی خرج و هزینه نیست. جهاد در راه خدا نیازمند بذل جان و هزینه‌ای است که مؤمنان برای آن پرداخت می‌کنند.
بسیاری از اندیشه‌ورزان سیاسی بر این نظرند که سیاست حارجی همان ادامه سیاست داخلی است با بیانی دیگر. مصداق و ترجمان انضمامی چنین نظری را می‌توان در ساحت سیاست داخلی و خارجی ایرانِ امروز مورد مطالعه قرار داد. امروز، کسانی به عنوان بازیگر پشت میز بیلیارد سیاسی قرار گرفته‌اند که اگرچه هر یک خود را مسیح عالمی می‌پندارد و الم را در کف خود مرهمی، اما نه تصویر دقیق (علمی-عقلی) از بازی و قواعد آن دارند و نه تعریف مشخصی از نقش (تکتیک‌ها و تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها) خود و دیگران.
رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: در حال ساخت ماهواره آیات هستیم که هدف آن پیش بینی زلزله است.
دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین با انتشار بیانیه‌ای اهانت‌های صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن کریم را از سوی جامعه قرآنی بسیج محکوم کرده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ۲۳۷ نماینده در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را قرائت کرد.
باشگاه هوادار بعد از اتفاقات داوری هفته گذشته در بازی با آلومینیوم اراک بیانیه‌ای را صادر کرد.
رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران از ساخت بزرگترین واحد بنزین سازی در نزدیک پایتخت خبر داد.
رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران از ساخت بزرگترین واحد بنزین سازی در نزدیک پایتخت خبر داد.
شاهرخ بیانی، دستیار ساکت الهامی پس از پایان مسابقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
بعد از ساعت ۱۴ و بعد از خروج بخش قابل توجهی از دانشجویان از تجمع اولیه، هسته مرکزی تجمع که بالغ بر ۳۰ نفر بودند محل تجمع خود را از مقابل سلف سرویس به ورودی اصلی پردیس دانشگاه منتقل نموده و تا ساعت ۱۷ به تجمع خود در همان محل ادامه دادند که در این مدت، بلوار مشرف به ورودی دانشگاه با هدف عدم تردد شهروندان و کاهش خطرات احتمالی توسط نیروی انتظامی مسدود گردیده بود.
شاهرخ بیانی می‌گوید تفکرات ساکت الهامی طوری است که می‌خواهد تیمش به بالای جدول صعود کند.
همسر زلاتان ابراهیموویچ یکی از مهم ترین دلایل موفقیت او بوده است.
همسر زلاتان ابراهیموویچ یکی از مهم ترین دلایل موفقیت او بوده است.
رحیمی جهان آبادی گفت: این نسلی که کف خیابان هستند، مطالبات خود را بیان می‌کنند؛ طبق آمار بالای ۹۵ درصد این افراد زیر ۴۰ سال سن دارند یعنی افرادی که آینده ساز جامعه هستند. حتی به فرض اینکه آن‌ها را به هر روشی ساکت کردیم، اما آینده جامعه ما دست این‌هاست.
مربی تیم فوتبال هوادار معتقد است که به زودی روزهای خوب این تیم هم از راه می‌رسند.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور محمدرضا ساکت جو هیات رئیسه این فدراسیون را به هم می‌ریزد، گفت: خدا کند سناریو عزیزی خادم برای مهدی تاج تکرار نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ