عصر امروز و در ورزشگاه وطنی، نساجی مازندران موفق شد با چهار گل از سد نفت مسجدسلیمان بگذرد و موقتا به رتبه پنجم صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برزویه سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم «سفر به چزابه» ساخته رسول ملاقلی پور شد. وی با عکاسی بیش از ۱۰ مجموعه تلویزیونی، ۳۵ فیلم سینمایی بلند و کوتاه و بیش از ۲۰۰ تئاتر داخلی یکی از فعال‌ترین عکاسان هنری ایران محسوب می‌شود.
مهدی عبدی در اولین بازی دوستانه فصل تیمش نمایش خیره کننده‌ای داشت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ۲۷ بازیکن را به اولین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.
مهدی طارمی اعلام کرد بابت اولین پوکر دوران بازیگری اش خوشحال است و البته دوست دارد با قهرمانی پورتو، آقای گل پرتغال شود.
مهدی طارمی توانست با پوکر مقابل فامالیسائو از رکورد هالک در لباس پورتو عبور کند.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، می‌گوید این تیم منتظر لغزش بنفیکا برای رسیدن به صدر جدول خواهد بود.
آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان، روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بانک ملی شعبه مرکزی بابلسر هدف سوءقصد قرار گرفت و جان باخت. اولین تصویر از پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را مشاهده می‌کنید.
محمد قنبری روی پاس ابوالفضل رزاق پور دروازه پیکان را باز کرد تا اولین گل هفته به نام او ثبت شود.
سیدحسین حسینی تلاش می کند تا برای اولین بار در این فصل، در چهار بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه دارد.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
کریمی گفت: ماده محرک که استنشاقی است، خودش حالت گازی دارد، اما لزوما آن ماده اصلی ممکن است گاز نباشد، بلکه می‌تواند یک ماده جامد باشد؛ به صورت پودر یا خمیر یا حتی مایع باشد که وقتی روی شوفاژ یا بخاری ریخته می‌شود یا در اثر حرارت محیط می‌تواند تبخیر شود و بعد علائم تحریکی را ایجاد کند.
اودیون ایگالو، مهاجم نیجریه‌ای الهلال عربستان، در جریان پیروزی 7-0 این تیم مقابل الدحیل قطر، چهار گل وارد دروازه حریف کرد.
اولین تصاویر از پرواز پهپاد دوربرد و پهن پیکر شاهد ۱۴۹ معروف به غزه را مشاهده می‌کنید.
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان با اولین پوکر خود در فوتبال این کشور از ۵۰۰ گل زده در لیگ های مختلف عبور کرد.
کریستیانو رونالدو شب گذشته در دیدار النصر برابر الوحده موفق شد چهار بار دروازه حریف را باز کند تا برای نخستین بار در لیگ عربستان یک بازیکن موفق به پوکر شود.
کریستیانو رونالدو در دیدار النصر برابر الوحده موفق شد چهار بار دروازه حریف را باز کند تا برای نخستین بار در لیگ عربستان یک بازیکن موفق به پوکر شود.
پس از ناکامی در سه دیدار گذشته النصر و به ثمر رساندن تنها یک گل از روی نقطه پنالتی، رونالدو اولین پوکر خود در عربستان را به ثبت رساند.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه موفق شد نساجی را در کرمان شکست دهد تا اولین جام این فصل را به خانه ببرد اما کاپ قهرمانی این تیم در اختیار بهزاد غلامپور قرار گرفت.
پوکو M4 5G روز گذشته در بازار‌های جهانی عرضه شد. این گوشی هوشمند اولین بار در اواخر ماه آوریل در هند عرضه شده بود. این دستگاه همان ردمی نوت 11E بهینه شده با طراحی پنل پشتی متفاوت، دوربین سلفی بهتر و اندروید ۱۲ می‌باشد. پوکو M4 5G مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G این برند است.
محمدرضا پور دستمالچی گفت: اولین خطا در انتخاب رشته این است که فرد نباید بدون اطلاعات کافی دست بکار شود، مثلا مشاوری مدعی می‌شود که فردی با رتبه ۵ هزار پزشکی قبول شده و دیگر نمی‌گوید سهمیه هم برای او لحاظ شده است.
سال ٩٠ پل چوبى اولین فیلمى بود که براى مخاطب انبوه‌تر ساختم که مورد لطف مردم واقع شده بود، و در اکثر بخش‌ها (حتا بهترین فیلم) کاندیدا شد اما کارگردانى و فیلمنامه را کاندیدا نکردند و در پایان همان طور که انتظار داشتیم هیچ سیمرغى به فیلم داده نشد! هر چند یک پرونده قضایى ساخت که سال‌ها درگیرش بودم. فیلم بعد دو سال توقیف و با حدود ٤٠ اصلاحیه و تحریم حوزه هنرى راهى اکران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ