وزیر ورزش و جوانان گفت: گاهی مواقع اتفاق می‌افتد در گوشه‌هایی افرادی حرکاتی انجام می‌دهند و کل ورزش زیر سوال می‌رود. اصلاً موافق این اتفاقات نیستیم. ورزش به هر قیمتی نباید انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ مردادماه) در بیشتر نواحی استان با وزش باد نسبتا شدید، در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.
آسمان تهران فردا (اول مرداد) صاف در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲ مرداد) صاف تا کمی ابری و اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
یک باشگاه بدنسازی در شمال شهر تهران با قیمت نجومی در فضای مجازی خبرساز شد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان آسمانی صاف و قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در نواحی جنوبی و غربی همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۴ تیر) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا به موضوعات مختلفی از جمله عدم اجرای مصوبه کاهش قیمت بلیط مترو از سوی شهرداری تهران، انتقاد از سازمان ورزش شهرداری در رابطه با نحوه مدیریت امکان ورزشی و ... پرداختند.
یورگ اشماتکه که به زودی به عنوان مدیر ورزشی لیورپول معرفی می‌شود چند سال پیش فرصت بزرگی برای حفظ ویکتور اوسیمن داشت که به راحتی از دست داد و او را با قیمتی نازل واگذار کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده در بعدازظهر رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید همراه خواهد بود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران چهارشنبه (۳۰ فروردین) قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۳۱ فروردین) کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و در شب وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان تهران فردا (۱۵ فروردین) کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دما ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۶ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
از فردا با گذر سامانه سرد از استان تا دوشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید به ویژه در نیمه‌جنوبی استان مورد انتظار است.
رکورد قبلی فروش در حراجی به سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد، زمانی که خانه حراج ساتبی یک جفت ایر شیپز نایکی را که جردن در بازی‌های فصل عادی در سال ۱۹۸۴ پوشیده بود، به مبلغ ۱۴۷۲۰۰۰ دلار به نیک فیورلا، کلکسیونر، فروخت.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
ملی‌پوش خوزستانی پارابدمینتون با انتقاد از عدم دریافت پادش از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان علی رغم موافقت بنی تمیم، گفت: من با ورزشکارانی رقابت می‌دهم که راکت آن‌ها حدود ۱۲ میلیون تومان قیمت دارد و راکت من ۵۰۰ هزار تومان است و گرفتن این پاداش حق من است.
آسمان تهران فردا (۲ اسفند) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳ اسفند) صاف تا کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
قم- روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم از ریزش قسمتی از پوسته سقف ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری در حال ساخت منطقه پردیسان خبر داد.
مربی دوومیدانی گفت: اگر می‌خواهیم مدال المپیک را تکرار کنیم باید بودجه ورزش نسبت به افزایش قیمت دلار، بیشتر شود.
با وجود خبرسازی چهره‌های ورزشی در هفته جاری، اما این تورم عجیب بازار ارز و متعاقب آن تغییر قیمت‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بود که بیش از هر موضوع دیگری بازتاب رسانه‌ای و خبرسازی را به همراه داشت. حتی افزایش قیمت ارز‌های خارجی، بر صحنه مدیریت اقتصادی دولت نیز تاثیرگذار بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آبان) صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ و روز چهاشنبه (۲۵ آبان) صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و در شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
فوتبال دیگر فقط ورزش کردن نبود؛ حالا دیگر کوکاکولا و آدیداس هم در کنار فوتبال بودند. «فیفا بدون نقاب» یک سریال مستند چهار قسمتی است که داستانش را از زمان ریاست هاولانژ بر فیفا و تغییراتی که او در این نهاد ایجاد کرد آغاز می‌کند. اما نقطۀ اوج داستان جایی است که چند دهه بعد، اف‌بی‌آی تعداد زیادی از اعضای این نهاد را به خاطر فساد و اخاذی دستگیر می‌کند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۲ آبان) قسمتی ابری و گاهی وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۱۳ آبان) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۹ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر کمی ابری تا قسمتی ابری و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۳۰ مردادماه) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طی پنج روز آینده هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات با وزش باد و از روز یکشنبه تا سه شنبه کمی ابری و نیمه ابری بعدازظهر‌ها احتمال رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ