سایت «zerozero» پرتغال قیمت صدور رضایتنامه محبی برای حضور قرضی در استقلال را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره پرتغالی حالا تصمیم گرفته است که از طریق شرکت "اکسپرسو لایو" سهام شرکت "کوفینا مدیا" را بخرد. این گروه رسانه‌ای مدیریت شبکه تلویزیونی CM، مجله سابادو و روزنامه "ال کوریو دامانیا" را به عهده دارد.
کمیسیون بازار اوراق بهادار پرتغال، عرضه کوفینا، یکی از شرکت‌های رسانه‌ای اصلی پرتغال را به دلیل گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو در این شرکت، به حالت تعلیق درآورد.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.
مشاور رسانه‌ای پرتغالی و خبرساز کارلوس کی‌روش بعد از 4 سال دوباره در کنار او دیده شد.
(عکس) نیش طارمی سوژه‌ی رسانه‌ی پرتغالی شد!
ایران در میانه زمین بازیکنان باتجربه‌ای دارد و زوج طارمی – آزمون در خط حمله می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. هر دو مهاجم شانس خوبی برای گل زدن در این تورنمنت دارند.
مجید تفرشی گفت: وقتی رسانه‌ی ما از صبح تا شب به دستاورد ملی مانند برجام فحش می‌دهد؛ کاری که باید اسراییل، امریکا و دولت‌های عربی کنند، وقتی گاندو می‌سازیم و از قهرمانان ملی جاسوس می‌سازیم و دستگاه امنیتی ایران را فشل و مفلوک و بدبخت و خاک‌برسر ارائه می‌کنیم، توقع داریم دیگران درباره ما چه بگویند؟
احمد نوراللهی گل ۱۰۰ درصد الجزیره را از روی خط دروازه برگرداند و ناجی الاهلی شد.
در بخشی از گزارش رسانه اسپانیایی دلیل اصلی باخت سنگین لورکوزن و ژابی آلونسو در لیگ قهرمانان اروپا را مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو معرفی کرد.
«یک لحظه خنده‌دار برای ساپینتو؛ او بحث می‌کند، اخراج می‌شود و عقلش را از دست می‌دهد».
یک رسانه انگلیسی با اشاره به پیروزی تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در این بازی دوستانه، به سه‌شیر هشدار داد که نباید تیم اول رنکینگ آسیا را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دستکم بگیرد.
ایران با حضور بازیکنانی مانند مهدی طارمی و سردار آزمون، تهدید بزرگی برای اروگوئه است. این دو بازیکن با زدن ۲۷ و ۴۰ گل ملی به ترتیب در خط مقدم قرار دارند.
رئیس باشگاه پورتو با حمله به رسانه‌های شهر لیسبون، از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در مقابل کمپین «بدنام» این رسانه‌ها دفاع کرد.
سایت «اسپورت» امارات بعد از این آمار مجیدی در اتحاد کلباء یادی از دوران خوب این تیم در زمان مربیگری فابیو ویویانی ایتالیایی کرد.
ه سایت «گازتا» یونان به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و نوشت: کریم انصاری فرد اولین گل خود را با پیراهن اومونیا به ثمر رساند و در پیروزی ۴-۰ تیمش شریک شد
موریرا در فیس بوک خود نوشت: «یک تحریک وحشتناک در مصاحبه فلش توسط گزارشگر شبکه اسپورت تی وی. او تصمیم گرفت از طارمی به جای صحبت در مورد بازی و گلزنی در این مسابقه، در مورد اخراج در مادرید سئوال کند. این شرم آور و نفرت انگیز است.»
مجیدی در روز گذشته در هفته دوم با تغییر سیستم استقلالی اش موفق شد اولین برد خود را با اتحاد کلباء مقابل الوحده با نتیجه ۲ بر یک کسب کرد.
طبق توافق حاصل بین طرفین کی روش برای مدت ۴ ماه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت ایران می‌نشیند. دستمزد مربی باتجربه پرتغالی در این مدت ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود.
استقبال پرشور هواداران زن در این بازی مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت و حتی رسانه بیلیچرریپورت هم تصاویری از زنان پرسپولیسی در این بازی منتشر کرد.
سپاهان با مربیگری ژوزه مورایس در خانه از نمایش فولاد متعجب شد و یک بر صفر شکست خورد تا صدر جدول از دست آن‌ها بیرون برود.
ویدیوی پربازدید یک رسانه‌ی عربی از حضور زنان در ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس؛ همراه با موسیقی بندری را مشاهده کنید.
بازیکن ایرانی در چند بازی گذشته نتوانسته عملکرد چشمگیری داشته باشد و این مساله با واکنش جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ