تاتنهام قصد دارد آرنه اسلوت، مربی فاینورد را به خدمت بگیرد، اما رقمی که باید برای این مربی بپردازد، بیش از 6 میلیون پوند (7 میلیون یورو) است که ابتدا تصور می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به بیان توضیحاتی درباره دلیل شلوغی پمپ بنزین‌ها پرداخت و به حواشی افزایش قیمت بنزین، کاهش سهمیه سوخت و کمبود بنزین پاسخ داد.
درحالی‌که اظهارات مسئولان صنفی و تصمیمات دولت درخصوص قیمت روغن بر تثبیت قیمت این کالای اساسی تأکید دارد، رصد بازار و تغییرات قیمت محصولات موجود نشان می‌دهد قیمت همچنان رو به افزایش بوده و قیمت محصولات بعضی برندها ۲۰ تا ۳۵ درصد رشد داشته است.
درحالی‌ که سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار نرخ تورم آمریکا هستند، قیمت نفت در بازارهای جهانی به 83.31 دلار در هر بشکه افزایش یافت.
با افزایش ناگهانی قیمت رجیستری موبایل در ترکیه از ۶ هزار لیره به ۲۰ هزار لیره بسیاری از شهروندان شهر‌های مرزی ترکیه، به کشور‌های اطراف از جمله گرجستان و آذربایجان رفتند تا موبایل خریداری کنند.
تاتنهام قصد دارد آرنه اسلوت، مربی فاینورد را به خدمت بگیرد اما رقمی که باید برای این مربی بپردازد، بیش از 6 میلیون پوند (7 میلیون یورو) است که ابتدا تصور می‌شد.
معاون وزیر صمت گفت: نرخ مصوب روغن موتور در سال جدید افزایش نیافته و افزایش قیمت اخیر در بازار، گران‌فروشی است.
رییس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی گفت: در راستای تحقق شعار سال در ۶ ماه نخست امسال قیمت قارچ افزایش پیدا نخواهد کرد.
سخنگوی شورای رقابت از عدم افزایش قیمت خودروهای مونتاژی خبر داد.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: علی رغم اینکه وزیر جهاد کشاورزی قول داده بود قیمت نهاده‌های کشاورزی برای محصولات کشاورزی استراتژیک افزایش پیدا نکند، اما این وعده محقق نشده است.
رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی به خبرنگار مهر گفت: قیمت سیمان نسبت به قبل تغییری نداشته است و با همان قیمت‌های قبلی در بورس کالا عرضه می‌شود.
زمانی که دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن را کلید زد قیمت ساخت این واحدهای مسکونی ۴.۵ میلیون تومان در هر متر مربع بود اما امروز قیمت ساخت این واحد ها به بیش از ۷ میلیون تومان رسیده است.
مربی دوومیدانی گفت: اگر می‌خواهیم مدال المپیک را تکرار کنیم باید بودجه ورزش نسبت به افزایش قیمت دلار، بیشتر شود.
بررسی ها از آخرین وضعیت قیمت خودرو نشان می‌دهد که قیمت ها همچنان روند صعودی داشته و طی ۹ روز (از ۲۷ آذر ماه تا ۶ دی ماه) میانگین ۱۰ تا ۵۵ میلیون تومان گران شده است.
علاوه بر واردات فوریتی اقلام دارویی دچار کمبود، اقداماتی نظیر اصلاح قیمت برخی اقلام آنتی‌بیوتیک، کاهش مالیات بر ارزش افزوده دارو به یک درصد و لحاظ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های تولیدی، افزایش چند برابری ظرفیت تولید این دارو‌ها و... نیز انجام شد و توانست تا حدی وضعیت کمبود‌های دارو‌های اساسی را به‌سامان کند.
در معاملات امروز بازار ارز، قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شدند؛ این در حالی است که بیش از ۱۶ میلیون دلار و یورو در بازار توافقی معامله شده است.
در اولین روز آذر، قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش اندک مواجه شد. این در حالی است که امروز بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار به صورت توافقی معامله شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزایش قیمت سوخت را تکذیب و اعلام کرد که این مساله به هیچ عنوان در دستور کار نیست و همچنین تصمیمی بر تغییر در سهمیه و سهمیه بندی اتخاذ نشده است.
دولت و وزارت نفت به جای افزایش قیمت بنزین و فشار به زندگی مردم، با کاهش سهمیه آزاد کارت‌های سوخت از ۲۵۰ به ۱۵۰ لیتر و همچنین ایجاد محدودیت در عرضه آزاد بنزین توسط کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران به خصوص در استان‌های مرزی، اقدام به کنترل مصرف کارت‌های سوخت کرده است که در کنترل قاچاق سوخت نقش مهمی ایفا می‌کند.
قیمت نفت برنت در اوایل معاملات آسیایی امروز سه شنبه با ۴۳ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش به ۸۹.۲۹ دلار در هر بشکه رسید.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
قیمت نفت به دلیل تمایل اوپک پلاس در خصوص کاهش تولید کمی افزایش یافت ولی وضعیت بد اقتصاد جهانی موجب شد تا این افزایش قیمت ادامه دار نباشد.
پس از هشدار عربستان سعودی مبنی بر اینکه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) ممکن است تولید خود را برای اصلاح قیمت‌های آتی نفت کاهش دهد، افزایش یافت.
شفافیت و نقدشوندگی دو مولفه مهم بازار سرمایه هستند که نبود هر یک از آنها روند بورس را دچار مشکل می‌کند. سوال اینجاست که وضعیت شفافیت و نقدشوندگی بورس تهران در دو سال گذشته چگونه بوده است؟
جزئیات عملکرد بانک رفاه کارگران در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال جاری، اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ