استقلال و ملوان در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که در آخرین تقابل دو تیم، مدیر و مربی امروز انزلی چی ها به عنوان بازیکن در زمین مسابقه حضور داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام باشگاه پیکان در تمرین عصر سه‌شنبه تیمش لباس مربیگری بر تن کرد و کنار کادرفنی بود.
رییس فدراسیون والیبال که جای سرمربی، مربی و آنالیزور تیم؛ چهار مدیری که هیچ نقشی در تیم نداشتند را با میلیاردها تومان خرج به ایالات متحده فرستاد، اکنون جای پاسخ به تعداد ویزای درخواست شده از سفارت آمریکا بی محابا به کادرفنی تیم ملی حمله می‌کند.
«دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی که قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی واترپلو با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری داشته باشد، وارد ایران شد.
«دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی که قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی واترپلو با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری داشته باشد، وارد ایران شد.
مدیر کل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر از آموزش تخصصی ۶۷ هزار و ۲۶۹ امدادگر با برگزاری ۲ هزار و ۶۵۴ دوره آموزشی در سال گذشته خبر داد.
آرش لب‌جویی مربی قدیمی تیم‌های پایه در ایران در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشسته است.
مدیر فنی تیم ملی شطرنج می‌گوید: با ولادیمیر کرامنیک استاد بزرگ روس برای هدایت تیم ملی صحبت کردیم و مسائل مالی هم به خوبی پیش رفته و اگر مشکل خاصی نباشد این مربی در خرداد یا تیر در ایران حاضر می‌شود.
جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می‌گوید خبرهای اخیر درباره اخراج سرمربی این تیم سیمونه اینزاگی در پایان فصل شایعه است و او فصل بعد هم هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت.
مدیر ورزشی سابق باشگاه ولفسبورگ از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان مدیر ورزشی لیورپول برخوردار است و گفته می‌شود یورگن کلوپ او را به مدیران باشگاه توصیه کرده است.
صفحات هوادارای و خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کردند.
باخت به بارسلونا و حذف از مسابقات کوپادل‌ری اسپانیا، صدای سرمربی و مدیر باشگاه پالما را درآورد.
ورود لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به منطقه فنی کنار زمین در جریان دیدار تیم پاریسی مقابل لیل و فریاد زدن بر سر بازیکنان یکی از صحنه‌های جنجالی این مسابقه بود.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، از بیانیه خیل مارین، مدیر اجرایی باشگاه، علیه رئال و کمیته داوران اسپانیا حمایت کرد.
در نشست دیروز میان علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو مباحث مهمی به میان آمد.
جونینیو پرنامبوکانو، بازیکن برزیلی سابق لیون که تا چندی پیش مدیر ورزشی این باشگاه نیز بود، به تندی از رودی گارسیا، مربی جدید کریستیانو رونالدو در النصر، انتقاد کرد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص دو دیدار پرسپولیس در لیگ برتر را منتشر کرد.
کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات رخ داده از سوی مدیرعامل و مربی تیم ون پارس اصفهان، قرار دستور موقت را صادر کرد.
بنا به اعلام مدیر تیم‌های ملی تیروکمان، قرارداد سرمربی کره ای تیم‌های ریکرو و کامپوند از اول مهرماه رسمیت پیدا می کند و در آغاز به کار هم او نظارت بر مسابقات انتخابی را بر عهده خواهد داشت.
بنا به اعلام مدیر تیم‌های ملی تیروکمان، قرارداد سرمربی کره ای تیم‌های ریکرو و کامپوند از اول مهرماه رسمیت پیدا می کند و در آغاز به کار هم او نظارت بر مسابقات انتخابی را بر عهده خواهد داشت.
درپی منتشر شدن اخباری در فضای مجازی درباره خشک شدن کامل دریاچه ارومیه آرزو اشرفی‌زاده - مدیر کل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها در سازمان حفاظت محیط زیست -، با تکذیب این خبر اظهار کرد: دریاچه ارومیه هنوز به‌صورت کامل خشک نشده، اما تقریبا دو قسمت شمالی و جنوبی آن از هم جدا شده است و حدودا ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از دریاچه باقی‌مانده است.
امید نمازی به عنوان دستیار سرمربی و مدیر بخش بازیکن‌یابی به کادرفنی تیم فوتبال هاتفورد اتلتیک امریکا اضافه شد.
اصفهان- بعد از درخواست مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس برای خروج دوربین های صدا و سیما از سالن کنفرانس و مخالفت خبرنگاران نشست باشگاه پرسپولیس برگزار نشد.
فوق ستاره بسکتبال آمریکا شرایط عجیبی را برای ماندن در تیم خود مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ