فعال جهادی حاضر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان گفت: هدف از برنامه یکصدا برای سیستان، این است که ما مشکل مردم سیستان و بلوچستان را مشکل خودمان بدانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه لوئیس انریکه تصور می کرد بتواند در مورد مشکل کیلیان امباپه وساطت کند اما دستور از جایی است که نمی توان عملا کاری کند!
در حالی که مردم از عدم دریافت وام مسکن به شدت ناراحت هستند اما همزمان می گویند با توجه به اقساط بالای وام مسکن و کم بودن میزان آن، ارائه وام با شرایط فعلی نمی تواند مشکل مسکن را حل کند.
بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: قبول کرده بودم با حقوق کم برای استقلال بازی کنم اما آنها نتوانستند مشکل رضایت نامه من را حل کنند.
گرمسار- استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش داریم تا طرح انتقال آب گرمسار را تا آبان ماه افتتاح شود، گفت: کم آبی بزرگترین دغدغه و مشکلی است که توسط مردم و کشاورزان منطقه بیان می شود.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خشکسالی و کم آبی را بزرگترین بحران این حوزه انتخابیه دانست و گفت: شاهد کاهش ۶۰ درصدی نزولات جوی در گرمسار هستیم.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مشکل کم آبی در مشهد گفت: آبیاری فضای سبز باید با پساب صورت گیرد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مشکل کم آبی در مشهد گفت: آبیاری فضای سبز باید با پساب صورت گیرد.
سردرد می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، اما کم‌آبی یکی از عوامل اصلی آن است. مِن‌بعد اگر دچار سردرد شدید، به جای مصرف قرص مسکّن، ابتدا کمی آب بنوشید. حتی می‌توانید برای جلوگیری از سردردهای بعدی، مصرف آب خود را افزایش دهید.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
دو ستاره از آسمان فوتبال آسیا کم شد، امیدهایمان نا امید شد، با آه و حسرت و اندوه می نویسیم:این گلبرگ ز بی آبی مرد.
آیت الله علوی بروجردی گفت: اصلا بانک‌ها غیراسلامی نبود که ما بیاییم اسلامی اش کنیم، بانک از اول مشکل نداشته است. اصلا ورود ما به عنوان اسلامی کردن اشتباه بوده است.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
مسافران عتبات عالیات این روزها با مشکل تامین ارز مواجه هستند به نحوی که نه دینار در بازار وجود دارد و نه می توانند دلار را به راحتی از صرافی ملی تهیه کنند.
تارتار در این خصوص گفت: در ایفمارک یک اتاق کم است، اتاق روانشناسی و روانپزشکی است، به خصوص برای ما مربیان. ما مربیان باید یک گروه ۴۰-۵۰ نفره را هدایت کنیم و درس بدهیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم به بدنه فوتبال و جوانان فوتبالیست آسیب خواهیم زد. ببینید تمام تست‌های روانشناسی را ما مربیان باید در ایفمارک پشت سر بگذاریم. وگرنه شما می‌بینید چه اتفاقاتی کنار زمین رخ می‌دهد. چه ایرانی و چه خارجی، ما باید این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا مجوز کار بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال پورتو در واکنش به مشکل گلزنی مهاجم ایرانی خود، از مهدی طارمی سفت و سخت دفاع کرد و گفت: او آنقدر به تیم چیزهای زیادی داده است که نگاه کردن به ماه‌های گذشته کم است.
با توجه به تعدد مشکلات پیش آمده برای ریکاردو ساپینتو بعید است کمیته استیناف به جز دو جلسه تعلیقی، از محرومیت ساپینتو کم کند.
شاید در کوتاه مدت تأثیر بحران انرژی کشور‌های اروپایی بر صنایع‌شان کم باشد، اما قطعاً در بلند مدت مزیت‌های صنعتی خود را از دست می‌دهند و در تأمین انرژی صنایع دچار مشکل می‌شوند.
ترافیک تهران و مشکل برای رسیدن به محل تمرینات و همچنین پرواز زدگی و کم خوابی از جمله نکاتی است که سرمربی نیکاراگوئه به آن اشاره کرده است.
بیرانوند می‌گوید مشکل مصدومیتش به طور کامل رفع شده و برای حضور در قطر روزشماری می‌کند.
لطف الله شیبانی، در خصوص نا‌آرامی‌های اخیر شیراز گفت: در ناآرامی‌های اخیر در شهرستان شیراز خسارت چندانی نداشتیم و با تدبیری که شد، مواردی که ممکن بود ایجاد مشکل کند، مثل بنرها، سطل زباله و... را اصطلاحا از سر راه جمع کرده بودیم.
عملکرد کم نقص خرید‌های تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با جذب یورگن لوکادیا باعث شد تا گل محمدی تصمیم خود برای یک نفر جای خالی لیست بزرگسال را بگیرد.
وقتی برای یک مشکلی هر روز تجمع می کنند و مسئولان می گویند این مشکل را ظرف دو هفته یا یک ماه حل می کنند این دیگر هنر نیست، هنر این است که ما پیش بینی می کردیم که همدان چه وضعیتی دارد و ما تا چه مدت آب داریم و آن زمان برایش فکری می کردیم تا الان به این روز نیفتد.
ورود مردم عادی به این بیمارستان‌ها ممنوع است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ