لطف الله شیبانی، در خصوص نا‌آرامی‌های اخیر شیراز گفت: در ناآرامی‌های اخیر در شهرستان شیراز خسارت چندانی نداشتیم و با تدبیری که شد، مواردی که ممکن بود ایجاد مشکل کند، مثل بنرها، سطل زباله و... را اصطلاحا از سر راه جمع کرده بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیراز- دادستان مرکز استان فارس گفت: قصور سرباز وظیفه در مراقبت از متهم باعث خلع‌ سلاح و درگیری مسلحانه در کلانتری بیضا شد.
شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، عامل تیرانداری به سمت مأموران یگان امداد و شهروندان که یکی از مخلان نظم و امنیت سطح یک بود، دستگیر و تحویل دادسرا شد.
فرماندار شیراز گفت: حدود یک ماه پیش در روستای جرسقان اطراف شیراز سگ‌های ولگرد به کودکی حمله می‌کنند که این کودک به بیمارستان منتقل شده، اما بعد از چند روز به علت شدت جراحات جان باخته است.
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
فرماندار شیراز، با اشاره به برخورد با زنانی که در اماکن عمومی مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، گفت: طبق بخش نامه دادستان کل کشور مبنی بر ممنوعیت کشف حجاب، برخورد با زنانی که هرگونه رابطه استخدامی با ادارات دولتی دارند و مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، در دستور کار است.
اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استان فارس در یک کنفرانس خبری گفت، ابتدای سال ۱۴۰۱ باغ جنت در شهر شیراز به‌عنوان اولین مکان تجمعات قانونی معرفی شده است و احزاب می‌توانند با مراجعه به فرمانداری درخواست تجمعات دهند: «هر صنفی می‌خواهد تجمع کند، مدیر مربوطه هم در آن تجمع برای پاسخگویی حضور پیدا می‌کند، لذا زمینه اعتراض قانونی و جدا شدن اعتراضات قانونی از اغتشاشات فراهم شده است.»
فرماندار شیراز: شایعاتی درباره کشته شدن ۵ نفر در درگیری‌ در محله کشن شیراز وجود دارد که صحیح نیست و تکذیب می‌شود.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مصدوم شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی،خودرو متوقف و راننده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.
فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون در بیانیه ای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن‌موسی (ع) شیراز را محکوم کردند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: فرزندان غیور این ملت با دستان بلند انتقام خود، پاسخ مقتدرانه و پشیمان‌کننده اقدام تروریستی ناجوانمردانه در شیراز را خواهند داد.
روابط عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور با صدور اطلاعیه ای جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام در شیراز را محکوم کرد.
فرمانده کل سپاه طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نمی‌کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکومیت شدید جنایت وحشیانه در حرم شاهچراغ، به حامیان و همراهان پشت صحنه این جنایت هشدار داد که به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزئیاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزئیاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزییاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
فرماندار شیراز اضافه کرد: حدود ۱۵ نفر از عوامل درگیری شامگاه سه‌شنبه در خیابان معالی آباد نیز دستگیر شدند.
شیراز- فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت:  فردی که صبح امروز هشت شهروند را در مسجد حاج عباس واقع در خیابان حافظ شیراز به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: بر اساس استعلام صورت گرفته، وضعیت مصدومان رضایتبخش اعلام شده و تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ