مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدن از ویتامین B ۱۲ برای ساخت گلبول‌های قرمز و حفظ سلامت سیستم عصبی استفاده می‌کند و سایر علائم رایج کمبود ویتامین B ۱۲ شامل تجربه ضعف عضلانی و یبوست است. بیش از نیمی از افراد شرکت‌کننده در این مطالعه کمبود ویتامین B ۱۲ داشتند.
رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شد: «روسیه برای مدت طولانی از تبلیغات (پروپاگاندا) استفاده می‌کرد تا ضعف خود و حماقت دولت خود را بپوشاند و اکنون آنقدر هرج و مرج وجود دارد که هیچ دروغی نمی‌تواند آن را پنهان کند. مخاطب همه این‌ها یک نفر است؛ کسی که بار‌ها و بار‌ها از (تکرار اتفاقات) سال ۱۹۱۷ می‌ترسد اگرچه او نمی‌تواند نتیجه‌ای جز این داشته باشد».
ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر گفت: دو شکست مقابل بریتانیا و آمریکا در آغاز مسابقات قهرمانی جهان باعث ناامیدی ما نشد و از آنها به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای پیدا کردن نقاط ضعف استفاده کردیم.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و گسترش استفاده از مواد مخدر در میان نظامیان صهیونیست اشاره کرد.
تاکنون مشکل حق آبه هیرمند حل نشده است. بسیاری از متخصصان و حتی شهروندان اهل سیستان و بلوچستان تداوم این معضلات را ناشی از ضعف دیپلماسی ایران در حوزه پیگیری حق آبه هیرمند و عدم استفاده ایران از فرصت‌ها و امکاناتی که در اختیار دارد، می‌دانند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در توصیه دیگر خود با اشاره به ضعف جدی در استفاده از بانوان فعال و انقلابی در ساختارهای کشور گفت: ما در این سال‌ها به اندازه‌ای که شایسته بود نتوانستیم در سازماندهی‌های تشکیلاتی از حضور بانوان متدین و انقلابی و متخصص بهره ببریم. بر همین اساس نیز باید هرچه سریعتر این معضل را رفع کرده و زنان را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دخالت و مسئولیت دهیم.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیامکی به مردم آورده است؛ هموطن گرامی یکی از مهمترین شگرد‌های موساد در انجام عملیات‌های تروریستی و جنایت در ایران سوء استفاده از ضعف اطلاعات و آگاهی مردم است در صورتی که فردی با پرداخت پول از شما درخواست خریداری وسیله نقلیه و رها کردن در مکان مشخصی را نمود به این فکر کنید که ممکن است در اقدام تروریستی موساد مورد بهره برداری قرار گیرد.
یک متخصص داخلی گفت: افرادی که ضعف سیستم ایمنی دارند در زمان‌های خاص ممکن است مبتلا به ویروس تبخال شوند.
تبلت لنوو Tab P۱۱ Pro از یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۱۱.۵ اینچ استفاده می‌کند که وضوح فوق العاده بالایی دارد و برای یادداشت برداری و یا مدل سازی عالی است. این تبلت به پردازنده Snapdragon ۷۳۰G مجهز شده و دارای حداکثر رم ۶ گیگ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم و صفحه کلید را نیز دارد و تنها نقطه ضعف آن نرخ رفرش ۶۰ هرتزی است.
تهرانی‌ها طی ۳۲روز اول زمستان، ۲۱روز «هوای‌سمی» تنفس کردند. در غیاب سیاست‌های مهارکننده این بحران، سه گانه «ضعف حمل‌ونقل عمومی»، «اجبار به استفاده از خودروی شخصی برای ترددهای شغلی» و «برودت هوا» باعث افزایش شدید «ذرات معلق» در هوا شده است. نتایج چهار مطالعه پزشکی نشان می‌دهد، «ماندگاری آلودگی» در تهران، همبستگی گسترده با افزایش مرگ‌ومیر دارد. ۱۵درصد از مرگ‌های سال۹۶ پایتخت - سالی با آلودگی کمتر از الان- ناشی از هوای سرطان‌زا بود.
شیوع انواع سرطانها، ایجاد حس خستگی در بدن، عصبانیت و بی خوابی، کاهش پلاکت‌ها و هموگلوبین موجود در خون و تغییر کروموزوم‌ها از مضرات استفاده از ظروف پلاستیکی است.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی یکی از ضعف های امروز کشور را که دشمن از آن استفاده کرده، عدم بهره مندی از مردم در مسائل کشور دانست و افزود: هر کاری را که در کشور با حضور مردم انجام دادیم، در آن موفق بودیم و هر کجا مردم را حذف کردیم، ناموفق بودیم،
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارامی ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارامی ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است
فلاحت‌پیشه گفت: معتقدم آمریکا به برجام برمی‌گردد و این مواضع، مقطعی است. با توجه به تحولات سیاسی داخل ایران و متاسفانه ضعف کشور ما در شکل‌دهی یک نظام حل اختلاف درونی کشور‌های دیگر از جمله آمریکا و برخی اروپایی‌ها از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران و کاهش قدرت چانه‌زنی ایران استفاده می‌کنند.
فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از ضعف جهان عرب برای سلطه بر شهر قدس اشغالی و مسجدالاقصی سوء استفاده می کند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که سرمربی استقلال می‌تواند از تعطیلات لیگ استفاده کرده و نقاط ضعف تیمش را برطرف کند گفت: نباید در جام‌‍جهانی از کی‌روش انتظار صعود داشته باشیم.
هندبالیست نوجوان ایران حضور در مسابقات قهرمانی جهان را یک تجربه ارزشمند دانست و عنوان کرد از این تجربه در آینده استفاده خواهد کرد.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ