دو ستاره از آسمان فوتبال آسیا کم شد، امیدهایمان نا امید شد، با آه و حسرت و اندوه می نویسیم:این گلبرگ ز بی آبی مرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این لندکروزر ۴۰ ساله همچنان یک کابین ساده را میزبانی می‌کند که البته الان به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم، یک نمایشگر ۴.۲ اینچی میان نشانگر‌های آنالوگ اطلاعات کیلومتر و... مجهز شده است.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
کابین‌های پورشه‌هایی که کوپه هستند، طراحی کلاسیکی دارند و مانند مدل‌های دیگر مثل ماکان و کاین و پانامرا و...، به راحتی تغییر نمی‌کنند. در فضای داخلی باکستر نسل چهارم، فرمان ۳ پره کلاسیک پورشه، در کنار دریچه‌های دایره‌ای شکل و همچنین کنسول وسط شیب‌دار، بیشترین خودنمایی را دارند. از مصادیق کلاسیک بودن طراحی این بخش، می‌توان به کیلومترشمار آنالوگ آن اشاره کرد.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
«نینا لانزا» یک دانشمند نجوم در گروه فضایی لابراتوار ملی «لوس آلاموس» است در این خصوص می‌گوید: اینجا جایی است که ما یک مفهوم فضایی موسوم به «روتورکرافت گاما برای محیط‌های سیاره‌ای آنالوگ» (GRAPE) را آزمایش کردیم. وی افزود: این یک مفهوم ابزار بر پایه پهپاد است که می‌تواند روزی برای یافتن حیات بر روی سایر سیارات کاوش کند بدون اینکه به راهنمایی انسان متکی باشد.
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از تولید گوشت آنالوگ به عنوان جایگزین پروتئین‌های حیوانی در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی خبر داد.
استقلال در تبریز نه تنها سه امتیاز را به تراکتور داد، هواداران خود را نیز از نوع بازی که ارائه داد ناامید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ