با توجه به تعدد مشکلات پیش آمده برای ریکاردو ساپینتو بعید است کمیته استیناف به جز دو جلسه تعلیقی، از محرومیت ساپینتو کم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارائه مدرک جدید به سازمان لیگ، تنها راه سرلک برای فرار از موقعیت بحرانی کنونی است.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که تنها راه حل بن‌بست سیاسی کنونی در لبنان، اجرای گفتگوهای بدون پیش‌شرط، میان گروه‌های سیاسی این کشور است.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که جلسه چهارشنبه گذشته مجلس لبنان ثابت کرد که تنها راه برای دست‌یابی به راه‌حل بن‌بست سیاسی موجود در لبنان گفتگو میان جناح‌های سیاسی این کشور است.
سرمربی سابق تیم دیناموزاگرب کرواسی تاکید کرد که تنها یک نفر مقصر بحران فعلی این باشگاه نیست.
یک نماینده پارلمان لبنان گفت که یک رئیس جمهور با دیدگاه اصلاحی می تواند بحران ها و مشکلات فعلی این کشور را حل و فصل کند.
وزیر خارجه عراق اعلام کرد: جایگاه فعلی عراق ویژه است و به دلیل روابط خوبش با بسیاری از کشورهای جهان، نقش مهم و اساسی ایفا می کند.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: استیضاح نه تنها راه حل مشکلات کشور نیست، بلکه موجب ناامیدی مردم می شود که خواسته جریان ضدانقلاب و دشمنان نظام اسلامی است.
رئیس شورایی حزب الله لبنان با بیان اینکه هیچکس به تنهایی نمی تواند بحران این کشور را حل کند، تاکید کرد که تنها راه حل بحران لبنان گفتگو و تفاهم است.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان از گفتگو و تفاهم داخلی به دور از دخالت های خارجی و آمریکا به عنوان تنها راه حل بحران و مشکلات این کشور یاد کرد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق، بمب گذاری خونین تروریستی در منطقه الریاض کرکوک را «فاجعه و مصیبتی دیگر در صحنه امنیتی» این کشور توصیف کرد که باید با جدیت به آن پرداخته شود.
شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: باید بر این باور بود که تنها راه حل مشکلات کشور، عمل به قانون اساسی و فعلیت یافتن حداکثری ظرفیت‌های مغفول آن است.
قالیباف گفت: نسخه شفابخش فرهنگ بسیجی، تکیه بر مردم و باور به سنت‌های الهی بود و برهمین اساس است که تصریح می‌کنم تا این دو باور در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مبنای برنامه ریزی و اقدام قرار نگیرد، نخواهیم توانست چالش‌های این عرصه‌ها را حل کنیم لذا تاکید می‌کنم تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو مخصوصا در حوزه اقتصاد، نوسازی نظام حکمرانی با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری بعنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است که باید مورد توجه ما مسئولان قرار گیرد.
فراکسیون اعتدال ملی لبنان اعلام کرد که تنها راه حل کلاف سردرگم انتخاب رئیس جمهور این کشور گفتگو میان همه جریان های سیاسی است.
وزیر امورخارجه عمان گفت: چالش‌های بسیار و اختلافات زیادی وجود دارد ما در عمان معتقد هستیم تنها راه حل مشکلات فقط گفتگو و تفاهم است.
برای افزایش نقدشوندگی بازار تنها راه حل افزایش تعداد بازیگران بازار است. بدین منظور باید ابزاری (مثل فروش استقراضی) در اختیار داشت که فعالان بازار سرمایه حتی در منفی های بازار هم بتوانند بازدهی کسب کنند. ابزارهای فعلی عمدتا اختیار خرید هستند و سررسید محدودی دارند. سررسید ۶ ماهه یا یک ساله می تواند در افزایش جذابیت این ابزار موثر باشد.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که گفتگو تنها راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور است و در غیر این صورت منافع، امنیت و سلامت اجتماعی عراقی ها تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تنها راه حل مسائل در کشور، احترام به قانون است و قطعا در این مورد نیز طی کردن مسیرهای قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
سخنگوی وزارت خارجه چین مذاکره را تنها راه حل بحران کنونی انرژی میان روسیه و غرب اعلام کرد.
چارچوب هماهنگی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که تنها راه حل مشکلات عراق گفتگو و تفاهم است و هیچ جناحی نمی تواند اراده ملت عراق را تحت هیچ شرایطی مصادره کند.
نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه گفتگو تنها راه حل مشکلات موجود در این کشور است، تأکید کرد آماده تحویل قدرت به هر دولت منتخب در عراق است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که تنها راه عبور از بحران فعلی که این کشور با آن دست و پنجه نرم می کند، گفتگو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ