وقتی برای یک مشکلی هر روز تجمع می کنند و مسئولان می گویند این مشکل را ظرف دو هفته یا یک ماه حل می کنند این دیگر هنر نیست، هنر این است که ما پیش بینی می کردیم که همدان چه وضعیتی دارد و ما تا چه مدت آب داریم و آن زمان برایش فکری می کردیم تا الان به این روز نیفتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان ما در این حادثه به این نتیجه رسیدند که سهل انگاری شهروند علت بروز این حادثه بوده است، اما شاید بتوانیم با افزایش سطح آگاهی‌های مردم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم و بهتر است با نصب تابلو‌هایی در سطح شهر نسبت به افزایش آگاهی مردم اقدام کنیم.
شوش- فرمانده انتظامی شوش گفت: پسر نوجوان به علت سهل انگاری و بازی با اسلحه شکاری، جان خواهر خود را گرفت.
یک کامیون حاوی بار میلگرد به علت سهل انگاری در رعایت اصول ایمنی، حادثه ناگواری را به وجود آورد.
روزنامه اعتماد نوشت: از ابتدای سال جاری تاکنون دست‌کم ۷ کودک به علت محرومیت و سهل‌انگاری مسئولان فوت شده‌اند.
در جریان قطعی پیام رسانهای داخلی به دنبال عدم تامین برق منطقه، این سوال پیش می آید که چرا دیتاسنتر پایدار نبود و چه کسی مسؤول سهل انگاری و عدم پایداری شبکه بود؟
بابل- سهل انگاری و کوتاهی میراث فرهنگی و شهرداری در پرداخت حق اجاره به مالک منجر به صدور حکم تخلیه و پلمب اولین موزه تاریخی مازندران در بابل شده است.
کاشمر ـ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشمر گفت: برای مدیرانی که در انجام وظایف خود سهل انگاری و کوتاهی کند قطعأ پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.
روزنامه سعودی «عکاظ» اعلام کرد که دادگاه تجدید نظر جنایی با صدور حکم جدیدی در پرونده سقوط جرثقیل در مسجدالحرام، شرکت بن لادن را به سهل انگاری و تخلف محکوم کرده و، اما این شرکت به پرداخت دیه محکوم نشده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید به حجاب و عفاف توجه بیشتری شود و کم کاری و سهل انگاری در این زمینه اشتباه است.
سهل انگاری یک پدر در تفریح تویوب سواری روی تالاب یخ زده چغاخور بروجن موجب غرق شدن در دریاچه شد.
سهل انگاری پدر در تیوب‌سواری روی تالاب یخ‌زده چغاخور، باعث شد تا فرزندش و ۳ تن دیگر از گردشگران غرق شوند. توضیحات شاهدان صحنه حادثه و نیروهای هلال احمر را ببینید.
بر اساس گزارش خبرگزاری افغانستان، سناریو‌های پیش بینی شده سازمان سیا درباره افغانستان شامل وخامت اوضاع حقوق بشر، ناامنی غذایی که منجر به قحطی خواهد شد، سهل انگاری طالبان، نیاز افغان‌ها به پول نقد و روی آوردن آن‌ها به مهاجرت خواهد بود.
پلیس کره جنوبی می گوید سهل انگاری برخی مقامات این کشور منجر به فاجعه مرگبار جشن هالووین سال گذشته شده است.
معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران از برکناری تعدادی از مدیران شهرداری تهران به‌دلیل سهل‌انگاری در برف‌روبی ۱۵ دی ماه جاری خبر داد.
معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران از توبیخ و برکنار شدن تعدادی از مدیران شهرداری یکی از مناطق شمالی تهران در پی سهل انگاری در انجام مناسب برف روبی بارش‌های ۱۵ دی ماه خبر داد.
معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران از توبیخ و برکنار شدن تعدادی از مدیران شهرداری یکی از مناطق شمالی تهران در پی سهل انگاری در انجام مناسب برف روبی بارش‌های ۱۵ دی ماه خبر داد.
تحلیل داوری دو صحنه بحث برانگیز بازی ویارئال و رئال مادرید
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه ای بهداشتی موضوع مهمی است و نباید در این خصوص سهل انگاری نمود. استفاده از ماسک مهم ترین شیوه پیشگیری است.
اصفهان- عضو کارگروه تخصصی فرونشست استات اصفهان گفت: انکار آثار فرونشست زمین بر بناهای تاریخی اصفهان توجیه سهل انگاری در حفظ میراث فرهنگی است.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، وضعیت کرونایی هفته گذشته کشورمان تداوم یافته است؛ وضعیتی که تا حدی شکننده است و ممکن است در نتیجه سهل انگاری ها، به سرعت به وخامت بگراید.
نماینده اهواز در مجلس با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر در پی آلودگی هوا افزود: در پیگیری‌ها عنوان شد که این آتش‌سوزی‌ها در بخش عراقی تالاب هورالعظیم بوده و دود آن به سمت خوزستان می‌آید که به دولت تذکر داده‌ام فکری به حال این آتش‌سوزی‌ها و دود ناشی از آن کند تا چنین شرایطی در خوزستان رخ ندهد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
ورود مردم عادی به این بیمارستان‌ها ممنوع است!
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو نفر از افراد بانکی‌ در موضوع سرقت از صندوق امانات بانک ملی بازداشت شدند و تحقیقات از آن‌ها در حال انجام است. موضوع رسیدگی به پرونده آن‌ها بحث سهل انگاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ