آیت الله علوی بروجردی گفت: اصلا بانک‌ها غیراسلامی نبود که ما بیاییم اسلامی اش کنیم، بانک از اول مشکل نداشته است. اصلا ورود ما به عنوان اسلامی کردن اشتباه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
واکنش سخنگوی دولت به آیت‌الله خواندن گوگل را در این ویدئو ببینید. / باشگاه خبرنگاران جوان
سخنگوی دولت در نشست سیاسی دانشجویان طرح ولایت در دانشگاه شهید بهشتی گفت: هر کسی گفته شاخص‌ها نشان می‌دهد افزایش تورم خواهیم داشت یا اقتصاد بلد نیست یا دروغگوست.
مرحوم هاشمی رفسنجانی در تریبون نماز جمعه قبل از ساخت متروی تهران شروع به توصیف از مترو کرد.
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
علی جنتی فرزند آیت‌الله جنتی در گفتگو با برنامه حضور درباره تایید صلاحیت‌ها گفت: برخی افراد فسادشان بارز است اما یکباره تایید صلاحیت می‌گیرند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
آیت‌الله فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک ایثار در رشت گفت: از تمام دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.
آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد. استاندار مازندران گفته با اطلاعاتی که به دست آمده است حکایت از این موضوع است که فرد ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشته و آیت الله سلیمانی برای انجام امور بانکی خود به یکی از بانکها مراجعه کردند.
یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.
آیت‌الله جوادی آملی اظهار کرد: انسان دو بار مهمان خداست؛ یکی در سفر مکه و یک بار در ماه مبارک رمضان.
آیت الله عاملی امام‌جمعه اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری: حرکت غلطی که در برابر بی‌حجابی انجام داده‌اند را به‌حساب دین ننویسید، دین این گونه نمی‌گوید. امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مشروط به تأثیر است. یک مسلمان باید بگردد و مؤثرترین راه را برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر پیدا کند نه اینکه اهانت یا تندروی کند. این‌ها مؤثر نیستند؛ بلکه نتیجه عکس و لجاجت کامل ایجاد می‌کند.
در ساعات ابتدایی روز جمعه افراد ناشناس یک خودروی سواری پژو پارس را در خیابان آیت‌الله نجفی دولت آباد به آتش کشیدند.
علی دایی در یک گفت‌وگوی ویدیویی از توصیه آیت‌الله بهجت به خودش پرده برداشت.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا(ع) با حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.
مرحوم هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سوالی درباره سلمان رشدی گفت: در مورد سلمان رشدی یک نظریه فقهی امام دادند که این قابل لغو نیست، این نظریه از هزار سال پیش در کتاب‌های اسلامی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ