با وجود اینکه لوئیس انریکه تصور می کرد بتواند در مورد مشکل کیلیان امباپه وساطت کند اما دستور از جایی است که نمی توان عملا کاری کند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.
تونی کروس و لوکا مودریچ ال‌کلاسیکوی دیشب را روی نیمکت آغاز کردند. آیا این نشانه‌ آغاز دورانی جدید در رئال مادرید است؟
مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتراف کرد که جذب کیلیان امباپه چیزی خارج از واقعیت است.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: واقعیت این است که شاید آمدن مربی روس به‌عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد دریچه جدیدی برای ما باز کند و چکش‌ کاری‌هایی در بعضی از فنون داشته باشد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص حواشی پیرامون خود و باشگاه ارائه کرد و گفت که در انتخاب سرمربی جدید استقلال دخالتی نخواهد داشت.
فرانک لمپارد، سرمربی موقت چلسی، پس از پایان بازی برابر منچستریونایتد به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراحت بود.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به دفاع از رویکرد دفاعی تیمش در بازی با بایرن مونیخ پرداخت.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه میانگین سنی تیمش بالاست و نمی‌تواند منکر این واقعیت بشود، گفت: البته برای جوانگرایی شرط و شروطی قائلم که فعلا مهیا نیستند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه میانگین سنی تیمش بالاست و نمی‌تواند منکر این واقعیت بشود، گفت: البته برای جوانگرایی شرط و شروطی قائلم که فعلا مهیا نیستند.
خیلی ها نگران تاخیر فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم امید هستند اما واقعیت این است، حتی اگر امروز سرمربی تیم امید انتخاب شود، قادر به تدارک تمرین برای تیم نیست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی می‌گوید تیمش در مقابل منچسترسیتی عملکرد بهتری داشت و سزاوار سه امتیاز بود.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
حضور رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی در قطر هم می‌تواند تبدیل به یکی دیگر از نگرانی‌های بالقوه مسئولان ورزش ایران در جام پیش‌رو باشد. واقعیت این است که با هر تدبیر و اندیشه‌ای سخت است که بتوان سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران را از سؤالات غیرفوتبالی در این زمینه دور نگه داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد با شرایط فعلی بعید است موضوع بازگشت علی ارسلان به تیم ملی ایران به واقعیت بپیوندد.
سرمربی پرسپولیس از وضعیت زمین تمرینی تیمش گلایه دارد و شرایط استادیوم تیمش راضی نیست.
با نگاهی به اسامی اعلام شده از سوی شمسایی و نگاهی به اسامی بازیکنان در دوره قبل جام ملت‌های آسیا به سادگی ادعای سرمربی تیم ملی در خصوص جوانگرایی رد خواهد شد چرا که میانگین سنی دوره قبل ۲۷/۶۴ و میانگین سنی حال حاضر ۲۷/۷۱ است.
رسانه‌های عراقی گزارش داده اند که فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال به خدمت گرفتن دراگان اسکوچیچ است.
در شرایطی که هنوز جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به پایان نرسیده اما به نظر می‌رسد بازگشت سرمربی پرتغالی سابق به نیمکت تیم ملی قطعی شده باشد.
نزدیک به نیم قرن از دو بازی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول دهه پنجاه می گذرد، ولی هنوز هم هر از چندی دربی تهران در آن روزها نقل محافل است.
نزدیک به نیم قرن از دو بازی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول دهه پنجاه می گذرد، ولی هنوز هم هز اچندگاهی یکبار داربی تهران در آن روزها نقل محافل است.
سرمربی سپاهان می‌گوید از بالا رفتن انتظارات از سپاهان اطلاع دارد و می‌خواهد تیمش را برای واقعی شدن رویای قهرمانی راهی لیگ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ