شاید در کوتاه مدت تأثیر بحران انرژی کشور‌های اروپایی بر صنایع‌شان کم باشد، اما قطعاً در بلند مدت مزیت‌های صنعتی خود را از دست می‌دهند و در تأمین انرژی صنایع دچار مشکل می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
نزدیک به ۳۰۰ کودک در مسیر انتقال پناهجویان در دریای مدیترانه جان باختند.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
سرگئی لاوروف گفت: غرب برای گشودن جبهه دوم جنگ ضد روسیه از جمله در آسیای میانه تلاش می‌کند.
غول‌های مربیگری در اروپا در مسیر فتح جام‌های معتبر این قاره پا پس نمی‌کشند.
اتحادیه اروپا حکم دیوان کیفری بین المللی علیه رئیس جمهور روسیه را امر مهمی در مسیر اجرای عدالت دانست!
مالک باشگاه ناپولی حالا سرمست از صعود تاریخی به جزو هشت تیم برتر اروپا، به فعالیت در فضای مجازی می‌پردازد.
اتحادیه اروپا بیش از هر زمانی با چالش مواجه شده است. بسیاری بر این باورند که چه بسا این چالش ها آنچنان گسترش یابند که حتی صحبت از واگرایی بیشتر در اتحادیه اروپا نیز دور از انتظار نباشد.
وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی نوشت: ما پاسخ تعامل سازنده را در مسیر تعامل خواهیم داد اما پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد.
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین ایران می‌گوید اتحادیه اروپا برای پیشبرد طرح هایش مقررات خاص خود را دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا سندی دارد که مشخص کرده که گروه‌ها، افراد و نهاد‌ها تحت چه شرایطی می‌توانند در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار بگیرند. اکنون اعضای پارلمان اروپا باید شرایط ذکر‌شده در آن سند برای تروریستی خواندن یک نهاد یا فرد را با شرایط سپاه تطبیق دهند که پروسه آن کمی زمان‌بر است.
وزیر خارجه اوکراین تاکید کرد اگر اروپا به دنبال تضمین امنیت خود است باید به ارسال سلاح به این کشور ادامه دهد.
رقابت‌ها و منازعات اروپایی‌ها بر سر تصاحب منابع آفریقا یکی از عوامل پیدایش دنیای مدرن بود؛ زیرا وفاداری‌ و تعلق‌خاطرِ ملی را تقویت کرد. جنگ‌های دریایی شدیدی بین پرتغال و اسپانیا بر سر دستیابی به طلای آفریقای غربی درگرفت.
روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد که اتحادیه اروپا می خواهد در قالب نهمین دوره تحریم‌ها علیه روسیه بخش معدنی، بانکی و رسانه های این کشور را هدف قرار دهد.
روبرتو مارتینز اگر در بازی آخر نتواند کرواسی را از پیش رو بردارد، احتمالا خیلی زود شاهد حذف یک مدعی از مسابقات خواهیم بود.
ستاره ایرانی پورتو به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.
امیرعبداللهیان گفت: پیام‌های آمریکا برای رسیدن به توافق به دست ما می‌رسد. در روز‌های اخیر پیامی را از آمریکا در این رابطه دریافت کردیم. مسیر دیپلماسی به خوبی جریان دارد. اما برخی مقامات آمریکایی با اظهاراتی ریاکارانه در رسانه به گونه‌ای حرف می‌زنند که در تعارض با پیام‌های دیپلماتیک آنهاست.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهم که مسیر غیر سازنده، تکراری و شکست خورده سال‌های قبل را علیه کشورمان ادامه ندهد.
مشاور ارشد شورای امنیت انرژی آمریکا در گفت‌وگویی تفصیلی با اسپوتنیک، تاکید کرد که اروپایی‌ها با اعمال تحریم جدید علیه مسکو، عملا در مسیر «خودکشی اقتصادی» گام برداشته‌اند.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا سوسیداد، رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.
رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، نشت گاز کشف شده در دو خط لوله "نورد استریم" را نتیجه "عمل خرابکارانه" دانست.
علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد بعد از درخشش در لیگ اروپا و به ثمر رساندن دو گل، گفت: فکر می کنم در مسیر خوبی هستم.
رئیس کمیسیون اروپا می گوید روند عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا در مسیر خوبی پیش می رود.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، از سال 2009 بیش از هر بازیکن دیگری در فوتبال اروپا عنوان بهترین بازیکن زمین را در رقابت‌های باشگاهی به دست آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ