گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خشکسالی و کم آبی را بزرگترین بحران این حوزه انتخابیه دانست و گفت: شاهد کاهش ۶۰ درصدی نزولات جوی در گرمسار هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرمسار- استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش داریم تا طرح انتقال آب گرمسار را تا آبان ماه افتتاح شود، گفت: کم آبی بزرگترین دغدغه و مشکلی است که توسط مردم و کشاورزان منطقه بیان می شود.
سمنان- با افزایش دمای هوا، تنش آبی در بیشتر نقاط استان سمنان افزایش یافته تاجایی که مدیران آبفا اعلام کرده اند سه شهر سمنان، شاهرود و ایوانکی در تنش شدید آبی قرار دارند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مشکل کم آبی در مشهد گفت: آبیاری فضای سبز باید با پساب صورت گیرد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مشکل کم آبی در مشهد گفت: آبیاری فضای سبز باید با پساب صورت گیرد.
فعال جهادی حاضر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان گفت: هدف از برنامه یکصدا برای سیستان، این است که ما مشکل مردم سیستان و بلوچستان را مشکل خودمان بدانیم.
به گفته سازمان بهداشت جهانی، قند اضافی موجود در نوشابه‌ها و آب میوه‌های بسته بندی شده به عنوان یک اثر پرناتروژنیک بر بدن شناخته شده اند. این بدان معنا است که قند، آب را از سلول‌ها و بافت‌ها خارج می‌کند و سطح مایعات را در بدن کاهش می‌دهد. علاوه بر این، تصور نادرستی از هیدراتاسیون نیز به ما می‌دهد و باعث می‌شود آب کمتری بنوشیم.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
سردرد می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، اما کم‌آبی یکی از عوامل اصلی آن است. مِن‌بعد اگر دچار سردرد شدید، به جای مصرف قرص مسکّن، ابتدا کمی آب بنوشید. حتی می‌توانید برای جلوگیری از سردردهای بعدی، مصرف آب خود را افزایش دهید.
کم آبی جدی بدن می‌تواند منجر به مشکلات گوارشی، کلیوی، خستگی، سردرد، مشکلات پوستی، و مشکلات مثانه شود. حتی ثابت شده که نوشیدن آب در اوایل صبح بسیار بهتر از قهوه و سایر نوشیدنی‌ها منجر به کنترل فشار خون می‌شود. آب میوه‌های مختلف و نوشابه‌های سودا به هیچ وجه نمی‌توانند جایگزین آب آشامیدنی شوند.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در استان گفت: اولویت ما تامین آب شرب سالم برای مردم است.
استاد بیماری‌های کلیه با بیان اینکه یک فرد معمولی در ۲۴ ساعت باید حدود ۲ تا ۳ لیتر آب مصرف کند، گفت: البته ملاک درباره میزان مصرف آب بستگی به میزان فعالیت بدن دارد.
دو ستاره از آسمان فوتبال آسیا کم شد، امیدهایمان نا امید شد، با آه و حسرت و اندوه می نویسیم:این گلبرگ ز بی آبی مرد.
نوشیدنی‌های بدون کافئین بهترین گزینه برای گذراندن یک روز طولانی و گرم در ماه رمضان هستند؛ برخی دمنوش‌ها به جبران کم آبی بدن کمک کرده و بوی بد دهان را رفع و کمک می‌کنند تا غذا به راحتی هضم شود.
تعطیلات استقلال به خاطر فرا رسیدن سال نو کوتاه مدت و در حد دو سه روز خواهد بود.
بر اساس اعلام معاون وزیر صمت، ۷۰۰ لیتر بر ثانیه (معادل ۷۰ درصد شاخص مصوب) به ظرفیت پساب شهری تخصیص یافته به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان‌ها اضافه شده است.
در حالی که میزان بارش در تمام استان‌های کشور نسبت به روند بلندمدت کاهشی بوده است، پنج استان نسبت به روند بلندمدت خود افزایش بارش داشته‌اند. میزان بارش در استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته و این به آن معناست که جغرافیای آبی در کشور در حال تغییر است.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: پروژه های حفاظت و تعادل بخشی منابع آب، طرح های انتقال آب و تصحیح الگوی مصرف راه حل های بحران کم آبی در خراسان رضوی است.
تصاویری هولناک از سد لتیان که نشان از بحران کم آبی در استان تهران را حکایت می‌کند.
عیسی بزرگ زاده، مدیر کل دفتر برنامه ریزی کلان منابع آب، در خصوص بحران آب در ایران، گفت: ایران از گذشته یک اقلیم خشک بوده، یعنی حدود ۷۵ درصد کشور جزو اقلیم‌های خشک، نیمه خشک وحتی فراخشک است.
اکثرمردم جهان برزیل را با جنگل‌های متراکم آمازون و پرآب‌ترین رودخانه جهان می‌شناسند؛کشوری که درسال‌های اخیر با پدیده تغییر اقلیم مواجه و زندگی میلیون‌ها انسان رابه چالش کشیده است.
این احتمال وجود دارد که شما واقعا گرسنه باشید در این صورت لطفا غذا بخورید! اما مواقعی وجود دارد که به دلیل تشنه بودن احساس می‌کنید گرسنه هستید و اغلب تمایل به خوردن غذا‌های شور را دارید.
وقتی برای یک مشکلی هر روز تجمع می کنند و مسئولان می گویند این مشکل را ظرف دو هفته یا یک ماه حل می کنند این دیگر هنر نیست، هنر این است که ما پیش بینی می کردیم که همدان چه وضعیتی دارد و ما تا چه مدت آب داریم و آن زمان برایش فکری می کردیم تا الان به این روز نیفتد.
ورود مردم عادی به این بیمارستان‌ها ممنوع است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ