محفل انس و معرفت زائران ایرانی در مکه مکرمه با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و بیان راه های خودشناسی برای رسیدن به خداشناسی و وصال «یار» برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر یک از دست‌های جراح (کاربر) یک کنترل کننده جداگانه را در اختیار می‌گیرد که به نوعی شبیه به دسته‌های قیچی به نظر می‌رسد و با استفاده از آن‌ها می‌تواند همزمان هر دو بازوی رباتیک اصلی را که هر یک می‌توانند ابزار جراحی اولیه متفاوتی را در دست بگیرند، کنترل کند.
آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، (دو نفر از عوامل اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز)، دادنامه صادره را ابرام کرد.
احتمال ابتلای زنان به بیماری آلزایمر، شایع‌ترین نوع زوال عقل، دو برابر مردان است. امید به زندگی بیشتر زنان عامل اصلی است، اما طول عمر به تنهایی نمی‌تواند تفاوت فاحش در خطر را توضیح دهد. هورمون ها، ژنتیک و عوامل سبک زندگی همگی توضیح‌های ممکن هستند.
اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری مرکز معاینه فنی آبشناسان و فعالیت این مرکز در دو شیفت کاری از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ و ۱۸ الی ۴ صبح در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از محکومیت دو تن از متهمان اصلی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به اعدام در ملاء عام خبر داد و گفت: اتهام این دو متهم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور بود.
رئیس کل دادگستری استان فارس از محکومیت دو تن از متهمان اصلی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به اعدام در ملاء عام خبر داد و گفت: اتهام این دو متهم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور بود.
عضو پیوسته فرهنگستان علوم با بررسی عوامل تغییر اقلیم گفت: دو عامل «جمعیت فزاینده دنیا» و «الگوی مصرف مسرفانه» به عنوان عوامل اصلی فشار به زمین مطرح است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اگر عدالت رعایت می شد استقلال باید پیروز از میدان بیرون می آمد گفت: تیر دروازه عامل اصلی از دست رفتن دو امتیاز باری آبی پوشان شد.
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که اکثریت مردم مراکش و الجزایر معتقدند، فرانسه عامل اصلی اختلافات میان این دو کشور است.
ولید رکراکی ۱۱ بازیکن منتخب خود در دیدار با کرواسی را مشخص کرد.
کامران ندری اقتصاددان با تاکید بر اینکه در حال حاضر جامعه به یک وضعیت دو قطبی دچار شده است، است ادامه داد: به نوعی یک اقلیت ثروتمند در مقابل در برابر اکثریت فقیر جامعه قرار گرفته‌اند و این شکاف طبقاتی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، باعث می‌شود جامعه و اقشار مختلف نسبت به ناکارآمدی دولت انتقاد داشته باشند و اعتراضات علنی شود و ابراز ناراحتی به اوج خود برسد، زمانی در اقتصاد چنین اتفاقی رخ می‌دهد که در بلندمدت تورم داشته باشیم و این شکاف طبقاتی روز به روز عمیق‌تر شود که نتیجه آن نیز اعتراضات علنی است که امروز در کف جامعه شاهد آن هستیم، بنابراین به اعتقاد بنده به نظر می‌رسد محرک اصلی چنین وضعیتی نیز عامل اقتصاد باشد، زیرا در این شرایط مردم از احساس تبعیض و بی‌عدالتی که در جامعه وجود دارد به ستوه آمده‌اند و می‌خواهند به هر نحوی که شده اعتراض خود را در این زمینه بیان کنند.
فرماندهان انتظامی صومعه سرا از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند خبرداد.
رشت- فرماندهان انتظامی شهرستان های صومعه سرا و ماسال از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند و کشف جسد نیمه سوخته یک مرد ۶۷ ساله در این شهرستان ها خبر دادند.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اصلی شهادت دو حافظ امنیت که چند شب قبل در مشهد به شهادت رسیده بودند در ایوانکی شهرستان گرمسار خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: یک نفر از سه متهم این پرونده که عامل اصلی تعرض به این نوجوان ۱۶ ساله بود در دادگاه از باب آدم ربایی به ۱۰ سال حبس و به لحاظ تعرض به اعدام محکوم شد و دو متهم دیگر نیز هر کدام به ۱۰ سال حبس تعزیری، صد ضربه شلاق و همچنین دو سال تبعید محکوم شدند.
آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید نمودند: اگر این دو اصل روشن بشود که چه کسی ما را آفرید؟ و بعد هم به کجا میرویم؟ آیا می پوسیم یا از پوست به در می آییم؟ تمام غائله اخیر می خوابد، مرگ از مهمترین عوامل تربیت است که این غائله را می خواباند.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دو سال گذشته هم کرونا عامل اصلی عدم تحصیل دانش آموزان بود.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید قطعی برق قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور عامل اصلی تغییر در ورزشگاه آزادی بوده است.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: دو الی سه مدل موش داریم. موش خانگی، قهوه‌ای و موش سیاه. با موش‌های خانگی مشکل خاصی نداریم. دو نوع دیگر از موش‌ها از طریق ترانزیت به شهر‌ها منتقل می‌شوند. وقتی باری جابجا می‌شود موش‌ها هم با آن‌ها جابجا می‌شود. این حیوان بسیار باهوش است
مطالعات نشان داده‌اند التهابات عامل اصلی بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی، سرطان، سندرم متابولیک، دیابت نوع دو، آلزایمر، آرتروز و حتی چاقی هستند.
یک مقام وزارت بهداشت گفت: میزان بروز سرطان طی دو دهه آینده افزایش می‌یابد که این امر هم مربوط به نوع خاصی از سرطان نیست و علت اصلی آن افزایش نسبت جمعیت سالمندی است اما، در مورد برخی سرطان‌ها عامل خطر اختصاصی وجود دارد. مثلا در مورد سرطان دهانه رحم یک عامل خطر اختصاصی مانند HPV با انواع خوش خیم و بدخیم وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ