آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
رضا اسدی در مورد جدایی از تراکتور و قبول کردن پیشنهاد سپاهان صحبت کرد.
معاون رئیس جمهور در به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در خصوص تشکیل وزارت خانواده واکنش نشان داد و درخصوص مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای مسکوت گذاشتن این لایحه ندارد و بر خواسته خود تاکید دارد و امیدواریم بزودی نهایی شود تا موضوع کنترل قیمت ها، ‌تنظیم بازار و صادرات سروسامان بهتری بگیرد و شاهد التهاب در بازار نباشیم.
وحیدی گفت: دستگاه‌های امنیتی کنترل‌ها و نظارت‌های خاص خود را دارند، ولی ساماندهی مهاجرین به نظارت بیشتری نیاز دارد و امیدواریم سازمان ملی مهاجرت که پیشنهاد داده ایم در مجلس تصویب شود، چون ما به ساختار قوی تری نیاز داریم.
قائدی: از قطر و عربستان پیشنهاد دارم اما همسرم می‌خواهد در استقلال بمانم
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.
ضرغامی استدلال دارد نه تنها برای آن‌ها (گردشگران خارجی) بلکه برای مجموعه‌های اصلی در کشور که خدمات مسافری می‌دهند باید سیم کارت مناسب برای رفع نیاز آن‌ها تامین شود؛ بنابراین پس از پیشنهادی که این مقام مسئول ارائه کرد، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی هستند، بررسی شده و ظاهرا تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است و در آن زمان اظهار امیدواری کرد که نتیجه طی روز‌های آینده اعلام می‌شود.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم، ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
جود بلینگام پس از رسیدن پیشنهاد رئال آن را باور نداشت و گفت که برای لحظاتی انگار قلبش ایستاد.
یوشوا کیمیش، مدافع بایرن مونیخ در میان علاقه بارسلونا برای جذب این بازیکن تایید می‌کند که در بایرن مونیخ ماندنی است.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسا، در پاسخ به شایعات درباره پیشنهاد بزرگی که از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و گفت اولویتهایی دیگر دارد.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
شیخ جاسم میلیاردر قطری امیدوار است که پس از ارائه پیشنهاد جدیدش در پایان ماه آوریل، یونایتد را به طور کامل تصاحب کند. و نشریه «بیلد» ادعا می‌کند که شیخ جاسم در صورتی که تابستان امسال جایگزین گلیزرها شود، برنامه‌های بزرگی برای شیاطین سرخ دارد.
سرجیو پرالتا با یک دست متولد شد که هرگز به طور کامل شکل نگرفت. او با دست چپش می‌نویسد و اکنون در دبیرستان است، جایی که همکلاسی هایش تصمیم گرفتند کاری برای کمک به او انجام دهند. آن‌ها که کلاس مهندسی را در دبیرستان هندرسونویل در ایالت تنسی می‌گذرانند، برای او یک دست مصنوعی می‌سازند. پرالتا گفت: هیچ کس هرگز این چیز‌ها را به من پیشنهاد نداده است. " "در واقع احساس می‌کنم دست راست دارم.
زبیر نیک نفس می‌گوید برای بازگشت به ترکیب استقلال می‌جنگد‌.
یکی از خبرنگاران عمان ضمن انتقاد از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در نخستین دیدار در جام خلیج فارس، او را به کم کاری و تلاش برای جدایی از عمان متهم کرد!
در روزهای گذشته تونی کروس از پر مرتساکر برای انتخاب مدیر بعدی تیم ملی آلمان حمایت کرد و گفت که او «اقتدار کافی» برای حضور در این پست خواهد داشت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چند پیشنهاد دارم ولی می‌خواهم در آسیا بمانم.
میلان با ارائه پیشنهادی جدید به ستاره پرتغالی‌اش، رافائل لیائو برای تمدید قراداد او سعی دارد چلسی و منچسترسیتی را از تلاش برای جذب لیائو ناامید کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به سکوتش بعد از اخراج از ایران پایان داد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم کارلوس کی‌روش در جام جهانی، گفت: با نتایجی که در ایران گرفتم، چند پیشنهاد جدید دارم.
راهکارهایی برای کنترل فشارخون بالا
ادعای بازیکن نفت آبادان: از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ