رشت- فرماندهان انتظامی شهرستان های صومعه سرا و ماسال از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند و کشف جسد نیمه سوخته یک مرد ۶۷ ساله در این شهرستان ها خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
۴ نفر از عاملان ناهنجاری و حرکات نامتعارف در منطقه گلسار رشت که تصاویر این اقدام آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این شهر گفت: افراد دستگیر شده که حالت طبیعی نداشتند با سلاح سرد یک شهروند را مجروح کردند که توسط پلیس دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ نفر از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح، نظم عمومی را برهم می زدند، خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی خبر داد و گفت: این نزاع و درگیری ۲ مصدوم بر جای گذاشت.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دو نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ مسعود پرکاس طی اقدام اطلاعاتی دراین استان توسط مرزبانان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از وقوع نزاع دسته جمعی در منطقه حمیدیان رشت و دستگیری ۱۱ نفر از عوامل درگیری توسط پلیس خبر داد.
اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از وقوع نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خیابان رجایی اهر و دستگیری ۹ نفر از عوامل نزاع و درگیری توسط مأموران پلیس شهرستان خبر داد.
دو فردی که ضمن شایعه‌سازی با اقدامی ماجراجویانه به دنبال وحشت‌آفرینی در یکی از مدارس قم بودند، دستگیر شدند.
میراحمدی معاون وزیر کشوردر خصوص عاملان مسمومیت دانش آموزان گفت: تاکنون ۵ نفر دستگیر شدند ، یکی از افراد دستگیر شده دارای ۴ کانال تلگرامی بوده که در اغتشاشات پاییز امسال هم دستگیر شده بودند.
غلامعلی صادقی رئیس دادگستری خراسان رضوی در تشریح این حادثه گفت: در این مراسم عروسی که روز شنبه ۱۵ بهمن در شهرستان رشتخوار برگزار شد ۱۴ نفر در یک نزاع زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.
انزلی- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان آتش سوزی مسجد جامع انزلی خبر داد و گفت: دو نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۴ نفر از عاملان و لیدرهای اصلی ناامنی و دعوت به اغتشاش در میدان انقلاب خبر داد.
رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان اصلی و عناصر اغتشاش و ناامنی در جاده سلامت شهرک اکباتان خبر داد.
تبریز-فرمانده انتظامی مرند از دستگیری چهار نفر از عاملان ایجاد مزاحمت و راهبندان برای خودروهای عبوری در محور مرند- جلفا خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر در خصوص شرط بندی مسابقه فینال جام جهانی فوتبال در فضای مجازی خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، ۱۰۱ قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شده و۷۷ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از دستگیر ۸ نفر از عاملان درگیری و نزاع در کلاچای خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد سابقه کیفری دارند.
آبادان- فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲۳ نفر از عاملان نزاع‌های طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از دستگیری ۱۱ نفر از عاملان اصلی آشوب و تخریب در منطقه لواسانات خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۹ عدد کوکتل مولوتف کشف شد.
رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: علت بروز این رفتار شرورانه در شبکه‌های اجتماعی از سوی این افراد مربوط به وقوع درگیری و اختلافات پیش آمده قبلی بین ۲ نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران بوده که پس از آنکه در یکی از کشور‌های همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب می‌شوند با یکدیگر درگیری و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ