مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید قطعی برق قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور عامل اصلی تغییر در ورزشگاه آزادی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
حسام نژاد یوسفی که در جریان بازی افتتاحیه مسابقات فوتبال باشگاهی آبادان از هوش رفت، صبح امروز درگذشت. فوتبالیست به کما رفته آبادانی درگذشت
حسام نژاد یوسفی که در جریان بازی افتتاحیه مسابقات فوتبال باشگاهی آبادان از هوش رفت، صبح امروز درگذشت.
لحظه مصدومیت دردناک یوسف کاظمی، ستاره آینده دار والیبال ایران را در جریان تورنمنت بلغارستان در دیدار با تیم ملی برزیل مشاهده می‌کنید که به همین دلیل بازی نیمه کاره تمام شد.
آریا یوسفی رفته رفته جای خود را در ترکیب سپاهان باز کرد و حالا می‌توان از او به عنوان یک رقیب جدی برای رضائیان نام برد.
فردین یوسفی می‌‌گوید پیام حیدری در دیدار مقابل پرسپولیس با سوت‌های خود، بازیکنان صنعت نفت را عصبی کرده بود.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
در یک‌ اقدام عجیب در بازی صنعت نفت داور بجای فردین یوسفی به ریکانی کارت نشان داد.
جوان اول سپاهان امیدوار است همانند بازی رفت مقابل استقلال بازی کند و مورد اعتماد مورایس قرار بگیرد.
بارسلونا از علاقه یوسف موکوکو برای بازی با پیراهن آبی‌اناری مطلع است ولی برای جذب او تردیدهایی جدی دارد.
یوسف النصیری، مهاجم مراکش، یکی از بدترین عملکردهایش را در بازی برابر فرانسه به نمایش گذاشت.
در روزهایی که کریم باوی از خاطره‌ها فراموش شده بود، این اکبر یوسفی بود که نگذاشت او در روزهای سخت، غریبانه‌تر دورانش را سپری کند.
«جای تاسف دارد که افرادی مثل کریم باوی بیرون نشسته بودند و نسل جوان آشنایی زیادی با ایشان پیدا نکردند. دیگر بازیکنی مثل کریم باوی به فوتبال ایران معرفی نخواهد شد...»
لحظات احساسی پیمان یوسفی گزارشگر دیدار ایران و ولز در پایان این بازی و برد دراماتیک ایران را ببینید.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
پیمان یوسفی گزارشگر دوست داشتنی صدا و سیما در پایان بازی ایران و برد مقابل ولز اشک ریخت.
بعد از گزارش محمدرضا احمدی در اولین بازی تیم ملی ایران مقابل تیم انگلیس، پیمان یوسفی دومین گزارشگر بازی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ شد.
محمدرضا احمدی دیدار حساس ایران و انگلیس را از دوحه گزارش خواهد کرد. جواد خیابانی گزارشگر دیدار فوق العاده حساس ایران و آمریکا خواهد بود و از بین پیمان یوسفی و فرشاد محمدی مرام یکی بازی ایران و ولز را گزارش خواهد کرد.
یوسفا موکوکو، پدیده جوان دورتموند، با دو گلی که در بازی این تیم مقابل بوخوم به ثمر رساند نشان داد که چرا از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای اروپا یاد می‌شود.
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
باشگاه استقلال درخصوص تلاش خود برای دریافت حق پخش و مشکلات هفته های اخیر بر سر فیلمبرداری بازی های خانگی، اطلاعیه ای صادر کرد.
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می‌کنیم چون در حد یک ورزشکار حرفه ای نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ