یک مقام وزارت بهداشت گفت: میزان بروز سرطان طی دو دهه آینده افزایش می‌یابد که این امر هم مربوط به نوع خاصی از سرطان نیست و علت اصلی آن افزایش نسبت جمعیت سالمندی است اما، در مورد برخی سرطان‌ها عامل خطر اختصاصی وجود دارد. مثلا در مورد سرطان دهانه رحم یک عامل خطر اختصاصی مانند HPV با انواع خوش خیم و بدخیم وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
دو بازیکن تاثیرگذار صنعت نفت آبادان در فاز تهاجمی به تمرینات گروهی اضافه شدند تا احتمال حضورشان در نحستین بازی حساس وجود داشته باشد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، بااشاره به اینکه در همان لحظات ابتدایی ۱۲ نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج زن بودند. اضافه کرد که بررسی‌ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.
شواهد نشان از تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی جدید در فاصله کوتاه تا لیگ دارد؛ موضوعی که دست باشگاه‌ها را برای جذب بازیکن جدید باز می‌کند.
سرمربی استقلال ممکن است تصمیم مهمی در مورد لیست 20 نفره تیمش برای بازی با صنعت نفت بگیرد
متخصص تغذیه گفت: برخی به واسطه روزه داری و احتمال ضعف و عطش ورزش را کنار می‌گذارند، اما توصیه می‌کنیم که بعد از وعده شام حتما نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه تحرک بدنی داشته باشید.
پژوهشگران هشدار می‌دهند که اختلال خواب در حال افزایش است و حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد از بزرگسالان آمریکایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اضافه می‌کنند که احتمال حمله قلبی در افراد مبتلا به دیابت و بی‌خوابی دو برابر بیشتر است.
رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از اعزام قطعی ۱۰ رشته ورزشی به سی و یکمین دوره مسابقات تابستانی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) خبر داد و گفت: در مورد ۲ رشته دیگر تیمی نیز احتمال اعزام وجود دارد.
حضور رابین فن‌پرسی، ستاره سابق منچستریونایتد، در مجموعه تمرینی این تیم و در کنفرانس خبری امروز اریک تن‌هاخ به شایعاتی درباره اضافه شدن او به کادر فنی شیاطین سرخ دامن زده است.
احتمالا تنها تغییر ترکیب یحیی گل‌محمدی نسبت به بازی قبل اضافه شدن مهدی ترابی باشد.
دیپلمات‌های ارشد کشور‌های اروپایی ۲۳ آبان ماه گذشته نیز مسائل حقوق بشری را بهانه و ۲۹ شخصیت و ۳ نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های اتحادیه اضافه کردند.
وب سایت BBC، پیش بینی خود از ترکیب و سیستم احتمالی ولز برای دیدار با ایران را منتشر کرده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اضافه کرد: با توجه به گزارشات، بالا آمدن رودها، کانال‌های آب و مسیل‌ها متصور است و بر همین اساس شهروندان باید هوشیار باشند از توقف در اطراف رودخانه‌ها خودداری و حداقل تا روز سه‌شنبه از کوهنوردی اجتناب کنند چرا که بارش پراکنده برف و باران، مه و گاهی رعدوبرق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.
به احتمال فراوان شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی امشب به اردوی تیم‌ملی اضافه خواهند شد.
احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد.
احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد.
با بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان احتمالا دوباره به تیم مدیریتی او اضافه می‌شود و در مرکز ملی فوتبال مشغول به کار می‌شود.
بحث سفر نانسی پلوسی به ارمنستان یا به طور کلی مواضع ایالات متحده در خصوص جنگ آذربایجان و ارمنستان، الزاما در چارچوب روابط سرد و متشنج میان امریکا و روسیه تعریف نمی‌شود و یک ضلع سومی به آن‌ها اضافه می‌شود
اضافه شدن رامین رضاییان به جناح راست، باعث خواهد شد تا احتمالا دفاع چپ دفاعی‌تر شود و میلاد محمدی بعد از مدت‌ها به ترکیب اضافه شود.
مهاجم باتجربه و تازه‌وارد تراکتور تبریز احتمال دارد در اواسط لیگ بیست‌ودوم به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شود.
نماینده مراغه اضافه کرد: حتی گروهی پیش‌بینی می‌کردند با توجه به احتمال هماهنگی اروپا و آمریکا و پذیرش ایران، این توافق طی یکی-دو روز انجام شود، اما اخیرا با یادداشتی که آمریکا ارسال کرده است تقریبا امیدها برای توافق دارد از بین می‌رود.
شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال برای پیوستن به پرسپولیس موافقت نهایی خود را اعلام کرده است اما احتمال دارد بندهایی به قرارداد او با پرسپولیس اضافه شود.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید طی 48 ساعت آینده احتمال دارد چند بازیکن از جمله بازیکن خارجی به اردوی تیمش اضافه شوند.
آخرین اردوی تیم کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی از امروز آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ