سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اصلی شهادت دو حافظ امنیت که چند شب قبل در مشهد به شهادت رسیده بودند در ایوانکی شهرستان گرمسار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه چندی قبل قتلی در مهدیشهر رخ می دهد و فرد قاتل به شمال کشور متواری می شود، گفت: این فرد حالا خود را تسلیم پلیس کرده است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند چهار نفره سارقان احشام و دستگیری مالخر در یکی از روستاهای آذربایجان غربی با همکاری پلیس سمنان خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و کرمان خبر داد .
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر سمنان از وجود معتادان و هنجارشکنان برای رفاه و امنیت بیشتر شهروندان خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس فتای استان سمنان با بیان اینکه انتشار دهندگان محتواهای غیر اخلاقی در رصد پلیس فتا هستند، گفت: تهیه و انتشار کلیپ تصویری جرم است‌.
سمنان- رئیس پلیس فتای استان سمنان با بیان اینکه انتشار دهندگان محتوهای غیر اخلاقی در رصد پلیس فتا هستند، گفت: تهیه و انتشار کلیپ تصویری جرم است‌.
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
سمنان- رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان بابیان اینکه طی ایام نوروز سال جاری با کاهش ۱۳ درصدی سرقت منازل در استان مواجه بودیم، گفت: برخورد با جرائم، نیازمند همراهی مردم، دستگاه‌ها و پلیس است.
سمنان- رئیس پلیس راه سمنان با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان به ویژه سمت مشهد پرحجم و روان است، گفت: بیشتر حوادث رانندگی در محورهای فرعی استان به وقوع پیوسته است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰۵ هزار قطعه انواع مواد محترقه پرخطر در استان خبر داد و گفت: پلیس برخورد جدی با عوامل برهم زدن نظم عمومی خواهد داشت.
سمنان- جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه پلیس با هرگونه اقدام هنجار شکن برخورد می‌کند، گفت: برنامه‌های شادی بخش طی ایام نوروز در کشور اجرا می‌شود.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
سمنان- رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریالی با استفاده از ترفند اجاره کارت بانکی در سمنان خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مشترک با پلیس سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۴۹ کیلو تریاک کشف شد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تمام جاده‌های استان علی‌رغم بارش برف روز و شب گذشته هم اکنون باز است، گفت: تنها محورهای شاهرود - آزادشهر و شهمیرزاد - کیاسر لغزنده هستند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تصادفات در محورهای مواصلاتی استان به نسبت سال قبل رشد داشته است، گفت: ۶۰ درصد حوادث رانندگی، واژگونی خودرو است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از آغاز طرح زمستانه پلیس برای گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: در این طرح همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان عبوری الزامی است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از آغاز طرح زمستانه پلیس برای گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: در این طرح همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان عبوری الزامی است.
سمنان- رئیس پلیس راه کشور از افزایش ۶۰ درصد فوتی تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و گفت: تقویت و افزایش ایمنی جاده‌های این استان باید بیشتر و نقاط حادثه خیز رفع شود.
سمنان- رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه طرح زمستانی از بیست و سوم آذرماه به صورت رسمی در ۱۱ گردنه برف‌گیر کشور آغاز خواهد شد، گفت: از مردم انتظار داریم که در این طرح یاری‌گر پلیس باشند.
سمنان- رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کسر مبلغ یک میلیارد ریال از حساب وی، عامل کلاهبرداری شناسایی و در سمنان دستگیر شد.
جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در ناآرامی‌های روزهای اخیر استان پلیس با معترضان مدارا و خویشتن‌داری کرده است، گفت: فراخوان‌های فضای مجازی تحت مدیریت دشمن با ورود متخصصانه پلیس فتا به خوبی شناسایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ