ولید رکراکی ۱۱ بازیکن منتخب خود در دیدار با کرواسی را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی وارد میدان شهرآورد خواهد شد که یک محروم و مصدوم جدید برای این مسابقه دارد.
جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد که واژگونی خودروی وانت پیکان در کیلومتر ۲۰ محور بم به کرمان یک نفر کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.
پلیس فرانسه یک تماشاچی توردوفرانس را در تصادف شدید زنجیره‌ای دوچرخه‌سوارها که چند مصدوم داشت مقصر دانسته و او را شناسایی کرده است.
کریمی با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود یک ساعت پیش انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلام یک انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلامکشته و دو نفر مصدوم بجای گذاشت.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
اراک- مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از برخورد دو دستگاه خودرو پژو پارس در محور اراک - قم خبر داد.
طالقان- رئیس جمعیت هلال احمر طالقان از واژگونی یک خودروی پژو پرشیا در جاده سوهان و مصدومیت دو نفر خبر داد.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق در یک فروشگاه عرضه موادغذایی در شهر سمنان خبر داد و گفت: طی عملیات اطفاء دو آتش نشان دچار مصدومیت شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
پرسنل کیمپمبه، مدافع مصدوم پاری‌سن‌ژرمن، بعد از پیروزی مهم مقابل لانس یک اجرای زنده جذاب برای هواداران تیمش داشت.
پرسپولیس امروز یک ساعت تمرین کرد و راهی فرودگاه شد تا برای بازی با مس به کرمان سفر کند.
هوادار در شرایطی به انزلی سفر کرده که سه بازیکن خود را در اختیار ندارد‌‌.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه در خصوص چهارشنبه پایان سال در ساعت گذشته خبر داد و گفت: دو نفر در جریان یکی از این حوادث مصدوم شدند.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که همه دیوار‌ها و نمای ساختمان تخریب شده بود، گفت: به گفته شاهدان یکی از کارگران به دلیل شدت انفجار از داخل ساختمان به بیرون پرتاب شده بود و یکی دیگر از کارگران در داخل ساختمان مصدوم شده بود که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
تبریز- تصادف دو خودروی سواری در اسکو یک فوتی و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت هشت نفر در دو سانحه رانندگی و وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در محور رامهرمز به بهبهان خبر داد.
رشت- رئیس اورژانس گیلان با اشاره به تصادف دو خودرو در شهرستان رضوانشهر گفت: در این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر مصدوم شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد دو دستگاه پژو پرشیا در  جاده آناخاتون یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان اظهارکرد: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی ۱۴۰۱ در سطح کشور، قرارگاه‌های مرزی به خصوص در مرز‌های غربی کشور خدمات ارائه شد که ۴۷ درصد خدمات در مرز خسروی، ۴۶ درصد در مرز مهران، یک درصد در مرز چذابه، دو درصد در مرز شلمچه و چهار درصد در سایر نقاط کشور انجام شده است.
بیست و چهار ساعت بعد از مصدومیت شدید جورجینیو واینالدوم، یک ستاره دیگر رم مصدوم شد تا ژوزه مورینیو با نگرانی شدیدی برای ادامه فصل روبرو شود.
برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در کیلومتر ۶۰ محور نهبندان به زاهدان ۱۵ نفر مصدوم و ۴ نفر جان‌باختند.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ