اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عربستان اعلام کرد که در هفته منتهی به ۹ آگوست، ۱۴ هزار و ۲۴۴ نفر در این کشور به خاطر نقض قوانین اقامت، کار و امنیت مرزی دستگیر شده‌اند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
سبزوار ـ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی وقوع چندفقره سرقت وسایل خانه در سطح شهرستان سبزوار ۱۴ سارق و مالخر دستگیر شدند.
اهواز - فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۱۴ نفر از عوامل درگیری طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.
در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه طایفه‌ای در شهرستان دشت‌آزادگان خوزستان که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر شد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری باند پنج نفره غیر بومی سارقان اموال مسافران نوروزی با کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش گوشی‌های آیفون سری ۱۴ رجیستر شده اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
مهدی‌شهر- فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: این شکارچیان ۱۴ قطعه کبک را شکار کرده بودند.
غلامعلی صادقی رئیس دادگستری خراسان رضوی در تشریح این حادثه گفت: در این مراسم عروسی که روز شنبه ۱۵ بهمن در شهرستان رشتخوار برگزار شد ۱۴ نفر در یک نزاع زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۴ فروشنده مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح گرم در جنوب تهران در راستای طرح ضربتی یک روزه در این شهرستان خبر داد.
در ابتدای این هفته، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران از دستگیری ۱۱۹ اخلاگر ارزی و کشف ۴۴۵ هزار واحد ارزی خبر داده و گفته بود که طرح برخورد با اخلالگران نظام ارزی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از وقوع قتل نوجوان ۱۴ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک روز خبر داد .
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش گوشی‌های آیفون اقساطی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
شیراز- یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیدند.
ساوه - فرمانده انتظامی ساوه گفت: با تلاش مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ ساوه، عامل قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی با اعتراف به ۱۴ فقره سوابق شرارت در مخفیگاهش در این شهرستان دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از طرح ضربتی مبارزه با قاچاق خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷ باب انبار پلمب، ‎‌۱۴ دستگاه خودرو توقیف و تعداد ۴۶ نفر بازداشت .
رئیس پلیس پایتخت از افزایش استفاده سارقان از سلاح‌ها به ویژه سلاح گرم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح رد ۱۴ متهم فراری دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ