دیپلمات اسبق آمریکایی بر این باور است که رژیم کی‌یف با حملات اخیر به منطقه بلگورود روسیه، صرفا به‌دنبال واکنش عجولانه مسکو و در نتیجه مداخله مستقیم ناتو بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه الجزایر تاکید کرد که هرگونه مداخله نظامی برای حل بحران نیجر با شکست رو به رو خواهد شد.
سران کودتای نظامی در نیجر از گروه واگنر برای مقابله با مداخله احتمالی گروه «اکواس» (اتحادیه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا) درخواست کمک کرده‌اند.
عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر گفته است که تهدید به مداخله نظامی در نیجر یک تهدید مستقیم برای الجزایر است و ما آن را به طور کامل و مطلقا رد می‌کنیم.
شورای اروپا با طرح ادعاهایی خواستار آن شده که ایران و بلاروس کمک نظامی به روسیه را متوقف کنند.
وزیر امور خارجه اتیوپی اعلام کرد: ما مخالف مداخله غیر سازنده و غیر قابل توجیه اتحادیه عرب در پرونده سد النهضه هستیم.
معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین، جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت، ارسال هواپیماهای ناتو به اوکراین و صیانت از آنها در لهستان مداخله مستقیم ائتلاف ناتو در جنگ علیه روسیه است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هرگونه نتیجه درباره مسمومیت دانش‌آموزان از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.
اصفهان- کارشناس مسئول حوزه اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت: پذیرش در مرکز مداخله در بحران به صورت خودمعرفی و یا دستور قضایی است و فرد ۲۰ روز از خدمات مددکاری، پزشکی و روانشناسی بهره‌مند می‌شود.
صدر اعظم آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش مداخله جویانه ای نشان داد.
اتحادیه اروپا می گوید هیئتی غیر نظامی را به منظور کمک به حل و فصل بحران میان ایروان و باکو به ارمنستان اعزام کرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز موضع مداخله جویانه ای را در قبال اعدام جاسوس انگلیس در ایران اتخاذ کرد.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نباید به طور مستقیم در ساخت مسکن مداخله کند بلکه باید با فراهم کردن بستر مناسب از ظرفیت بخش خصوصی، انبوه سازان و متخصص ها برای ساخت مسکن بهره ببرد.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه فرانسه، مداخله فرانسه در امور داخلی ایران را غیرقابل قبول دانست و تاکید کرد مسیر دیپلماسی مرجح است.
ستاد حقوق بشر ایران در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزرای خارجه آمریکا و هشت کشور دیگر بیانیه ای منتشر کرده و مداخله جویی کشورهای ناقض حقوق زن در امور داخلی ایران را طنزی تلخ دانست.
مدیر اسبق اداره اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌اِی) می‌گوید که این کشور و متحدانش حتی اگر هیچ تهدیدی هم متوجه اعضای ناتو نباشد، باز هم ممکن است به طور مستقیم وارد جنگ اوکراین شوند.
سه سال پس از انصراف از ادامه همکاری و مدیریت در باشگاه استقلال علی فتح‌الله اسمی شگفت‌انگیز برای مدیریت در باشگاه استقلال محسوب می‌شد.
در یک نشست کارشناسی اعلام شد؛ مشکلات متعدد بخش مسکن به صورت مستقیم ۷۰ درصد جامعه را به خود مشغول کرده است.
دولت فرانسه هشدار داد که اگر کارمندان شرکت «توتال انرژیز» که ۱۵ روز متوالی اعتصاب کرده‌اند، تا ساعات پایانی امروز (سه‌شنبه) با اتحادیه‌های صنفی به توافق نرسند، دولت مستقیما مداخله خواهد کرد.
شاهزاده موناکو برای حفظ گرندپری فرمول یک در این کشور کوچک مداخله کرد.
قرار بود که سود سهام عدالت در روزهای ابتدایی اسفندماه واریز شود اما این اتفاق رخ نداد و سرانجام امروز مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد. هر نفر قرار است چقدر سود دریافت کند؟ آیا برای دریافت سود نیاز به انجام کاری هست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ