معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت، ارسال هواپیماهای ناتو به اوکراین و صیانت از آنها در لهستان مداخله مستقیم ائتلاف ناتو در جنگ علیه روسیه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران منبع جایگزینی برای واردات سیستم‌های نظامی پیشرفته ندارد. زمانی که تهران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته از روسیه بود، مشکلات مشابهی از جمله تاخیر‌های طولانی را تجربه کرده است. بنابراین، آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم احتمالاً فقط مذاکره در مورد اختلافات و تلاش برای به دست آوردن اهرم فشار و پنهان کردن مشکلات است. تحویل سوخو-۳۵ روسیه به ایران احتمالا فقط نیازمند زمان است.
ایران با ارائه تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین از روسیه حمایت کرده است. این امر ایالات متحده را نگران کرده است که آن را بخشی از مشارکت رو به رشد دفاعی روسیه و ایران قلمداد می کند. با این وجود، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد مسکو احتمالا به وعده های خود با ایران عمل نخواهد کرد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
پردیس- سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در صورت تکمیل انشعابات آماده تحویل به مالکان است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش خصوصی «واگنر» خود را برای تحویل تسلیحات و تجهیزات به مسکو آماده می‌کند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان به مردم تحویل داده شد که این امر حاکی از اهتمام لازم برای ساخت و اتمام طرح های مسکن است.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: جنگنده‌های اف- ۱۶ در صورت تحویل به اوکراین، هدف مشروع مسکو هستند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در اردیبهشت افتتاح و تحویل می‌شود.
روسیه و مصر ادعای روزنامه واشنگتن پست به نقل از وزارت دفاع آمریکا را مبنی بر تلاش قاهره برای ساخت هزاران موشک و راکت و تحویل آن به مسکو، تکذیب کردند.
۹۷ فقره سند مالکیت در راستای طرح جهش ملی مسکن با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحویل شد.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.
رییس جمهور روسیه امروز در پاسخ به ابتکار انگلیس در ارتباط با تحویل تسلیحاتی با اورانیوم ضعیف شده به کی‌ یف اعلام کرد: اگر این موضوع رخ دهد، مسکو واکنش نشان می دهد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا سال ۱۴۰۲ واحدهای مسکن مهر را تکمیل و بدون نقص تحویل خواهیم داد.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ۷ شرکت صنعتی در دولت خبر داد که بادریافت زمین ازسازمان ملی زمین ومسکن وبدون دریافت تسهیلات بانکی برای کارکنان خود به احداث مسکن اقدام خواهندکرد
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان در دست ساخت با میانگین پیشرفت ۸۷ درصد تا پایان اردیبهشت تکمیل و تحویل می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تحویل مسکن مهر از ماه آینده آغاز خواهد شد و تکمیل و تحویل پروژه‌ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت هستند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش حق پرستاری معلولان و تحویل ۲۰ هزار مسکن مددجویی خبر داد.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تحویل بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان ارتشی خبر داد.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تحویل بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان خبر داد.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
کشور‌های غربی و آمریکا در حالی ادعای تحویل پهپاد‌های ایران به مسکو را مطرح می‌کنند که مقامات جمهوری اسلامی ایران و روسیه بار‌ها آن را رد کرده‌اند.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه ۴۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی توسط بنیاد در دست اجرا و تعمیر قرار دارند از بهره‌برداری بخش عمده‌ای از واحدها در نیمه اول سال بعد خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات ساخت و تحویل مسکن برای ایثارگران را اعلام کرد.
شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل ۳۱۷ واحد مسکون مهر تکمیل شده در این شهر به متقاضیان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ