مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز موضع مداخله جویانه ای را در قبال اعدام جاسوس انگلیس در ایران اتخاذ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی موضع گیری مداخله جویانه سوئیس در امور داخلی کشورمان و همچنین استفاده نامتعارف و غیرحرفه ای سفارت این کشور در تهران در بازنشر تصویری با یک پرچم جعلی، امروز خانم «نادین لوزانو» سفیر کنفدراسیون سوئیس در تهران توسط مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه احضار شد.
سران «جی ۷» با صدور بیانیه‌ای در کنار اشاره به تحولات سودان و فلسطین، در موضعی مداخله‌جویانه اعلام کردند که هنوز زمان عادی‌سازی روابط با سوریه و کمک به بازسازی این کشور فرا نرسیده است.
سخنگوی کمیسیون اروپا ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران ادامه داد: گمان می‌کنم نیازی نباشد که ما دوباره بیانیه‌ها و اظهارات نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و سخنگوهایش درباره حقوق زنان در این را تکرار کنیم؛ اما بازدید از مکان‌های عبادی موضوع دیگری است.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به تکرار مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان نسبت به جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیرش به آرژانتین گفت : صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.
رئیس کمیسیون اروپا در حاشیه نشست داووس به موضع گیری مداخله‌جویانه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
رئیس کمیسیون اروپا در حاشیه نشست داووس به موضع گیری مداخله‌جویانه علیه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
وزیر خارجه انگلیس امروز هم به بهانه اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی - به اتهام افساد فی الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی ایران- به ادامه موضع گیری مداخله جویانه علیه تهران پرداخت.
یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس امروز با اتخاذ موضعی مداخله جویانه اعلام کرد که لندن خواستار آزادی جاسوس بازداشت شده این کشور در ایران شده است!
وزارت امور خارجه فرانسه با اتخاذ موضعی مداخله جویانه به احضار سفیر این کشور در تهران به وزارت امور خارجه ایران در پی توهین یک نشریه فرانسوی به ارزش ها و مقدسات دینی واکنش نشان داد.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
سفیر آلمان در تهران پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران را مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با نقض قوانین بین المللی و منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، به تکرار مواضع مداخله جویانه خود در حمایت از آشوبگران پرداخت.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آلمان گفت: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
یک نشریه آلمانی امروز از برنامه برلین و ۸ کشور اروپایی دیگر برای گسترش تحریم‌ ها علیه ایران در ارتباط با اغتشاشات پراکنده اخیر خبر داد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به مواضع مداخله جویانهخود در امور ایران ادامه داد.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، هانس ادو موتسل سفیر این کشور در تهران، صبح امروز از سوی علی باقری به وزارت امور خارجه احضار شد.
در ارتباط با مواضع مداخله جویانه رئیس پارلمان نروژ در قبال تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران، سفیر نروژ در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی با تسلیت به پدر و مادر و خانواده داغدار ایشان، مواضع مداخله‌جویانه خارجی در مورد این حادثه تأسف‌بار را محکوم کرد.
شورای همکاری خلیج در ادعایی مداخله جویانه خواستار شرکت در مذاکرات هسته ای ایران و گنجاندن برنامه موشکی این کشور در مذاکرات هسته ای شد!
وزیر امور خارجه انگلیس امروز در اقدامی مداخله جویانه، سفیر چین در این کشور را به بهانه موضوع تایوان احضار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ