در یک نشست کارشناسی اعلام شد؛ مشکلات متعدد بخش مسکن به صورت مستقیم ۷۰ درصد جامعه را به خود مشغول کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین اولویت کشور در حال حاضر تامین مسکن و سرپناه مناسب است که وعده‌ی مهم رئیس جمهور در دوران انتخابات ریاست جمهوری هم بود.
حملات شدید هوایی روسیه به اوکراین و به صدا درآمدن آژیر خطر در سراسر این کشور و نیز سرنگونی یک پهپاد اوکراینی بر فراز مسکو از مهمترین تحولات جنگ روسیه و اوکراین است.
آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.
مشکلات مستأجران از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
مشکلات مستأجران از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
بهترین بازیکنی که ممکن است در اردوی پیش‌روی تیم ملی در فهرست نباشد، کسی جز سامان قدوس نیست.
مشکلات مستأجران وتوافق ریلی ایران و روسیه از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
افرادی که از مشکلات قلبی دارند، به دلایل آشکار، دلسرد می‌شوند. ممکن است شوک به بدن بدهد که می‌تواند باعث نارسایی قلبی شود.
برخی اشتباهات جوانان در دهه ۲۰ زندگی ممکن است قابل جبران باشند، اما مواردی هم وجود دارد که ممکن است جبران ناپذیر باشد؛ بنابراین باید به انتخاب راه درست در ۲۰ تا ۳۰ سالگی بسیار دقت کرد.
یحیی فعالانه‌ترین نقش ممکن به عنوان یک سرمربی را در صدمین شهرآورد پایتخت ایفا کرد.
مهمترین اخبار هفته گذشته خبر افزایش وام مسکن از سوی کارشناسان اعلام شدکه زمان پرداخت وام 4 متر خانه هم نمی توان خرید از سوی دیگر خط ریلی شلمچه- بصره که تا سال 2023به بهره برداری خواهد رسید.
«تسهیل و اولویت‌بخشی در صدور مجوز ساخت و ساز»، «سرعت‌بخشی به احداث مسکن روستایی» و «اعتبارزدایی از اسناد عادی» از دیگر تأکیدات رئیس شورای‌عالی مسکن در جلسه شورای عالی مسکن بود.
مهمترین اخبار هفته گذشته خبر افزایش وام مسکن جوانان بود که از سوی سرپرست بانک مسکن اعلام شد همچنین از سوی دیگر در بخش ریلی نیز ایران توانسته به خودکفایی برسد.
مسکن به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی با کشش بسیار بالا و اشتغال‌آفرینی بسیار متنوع و متعدد در بخش‌های مختلف اقتصادی رونق ایجاد خواهد کرد و عملا با تامین مالی و تجهیز ساخت مسکن، علاوه بر ساخت مسکن به عنوان اصلی‌ترین نیاز مردم در سبد هزینه خود، بخش‌های مختلف اقتصاد نیز وارد رونق خواهند شد.
رونمایی از سرمربی بعدی تیم ملی به عجیبترین شکل ممکن در حضور مهدی تاج انجام شد.
رئیسی در جلسه امروز شورای عالی جوانان که همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر فرزند رشید و قهرمان امام حسین (ع) و روز جوان برگزار شد جوانان را مهمترین سرمایه برای امروز و آینده کشور برشمرد و بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه، تسهیل ازدواج، از طریق تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال و تأمین مسکن را از اولویت‌های بنیاد و مهمترین مسائل ایثارگران دانست و گفت: ضریب بیکاری ایثارگران 2 برابر بیکاری در
مهمترین وعده اقتصادی دولت در گیر بروکراسی های اداری و اختلافات دستگاه ها شده است و به همین منظور تشکیل منظم و هفتگی جلسات شورای عالی مسکن میتواند نشانه جدیت دولت در این وعده مسکنی باشد.
از مهمترین اخبار هفته گذشته خط ریلی اردبیل – پارس آباد مطرح بود که توجیه اقتصادی برای این ریل کشی وجود ندارد و از سوی دیگر راه های تسریع بخشی به ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن مطرح شد.
یکی از مهمترین وعده‌های سید ابراهیم ریسی ساخت یک میلیون مسکن در سال بود که این وعده با استقبال مناسب عموم مردم و چشم انتظاران به ساماندهی عرصه مسکن مواجه شد. به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران عملی شدن این وعده می‌تواند اثرات کوتاه مدت و بلند مدت مثبت فراوانی داشته به گونه‌ای که .....
انتشار آمارهای مرکز آمار، مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، معرفی سرپرست جدید بانک مسکن و مکاتبه رئیس سازمان بورس با معاون اول رئیس جمهور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
طی سال‌های اخیر مسکن مهمترین بخش سبد هزینه‌های مردم به ویژه دهک‌های پایین بوده و اهمال دولت قبل، زمینه جهش ۸ برابری قیمت و ناممکن شدن خرید مسکن برای بخش زیادی از مردم را فراهم کرد.
الزام صادرکنندگان مجوز به برگزاری هر ۳ ماه یکبار آزمون، تزریق ۲۳۰۰ میلیارد تومان برای طرح جهش تولید مسکن و معافیت درآمد اشخاص از سرمایه گذاری در اوراق صکوک از مهمترین اخبار اقتصاد کلان بود.
یکی از مهم‌ترین موانع تحقق ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، عملکرد نظام بانکی در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ