معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین، جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع سوریه در نشست امنیت بین‌المللی مسکو با انتقاد از اشغالگری آمریکا در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: آمریکا شریک اساسی رژیم جعلی صهیونیستی در دامن زدن به تروریسم در خاورمیانه است.
کره شمالی از جامعه جهانی خواست از عملی شدن تصمیم ژاپن برای رهاسازی پساب نیروگاه هسته ‏ای فوکوشیما در اقیانوس آرام ممانعت کند.
قطر امروز دوشنبه به یورش نظامیان صهیونیست به جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری واکنش نشان داد و از جامعه جهانی خواست که اقدامات صهیونیست‌ها را متوقف کند.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای در واکنش به‌ هتک‌حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد تأکید کرد: جامعه جهانی باید به‌این نقض شرم‌آور حقوق مومنان پاسخ دهد.
مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی گفت: جامعه جهانی باید در تعهدات خود درباره پایبندی به هنجار جهانی منع به کارگیری سلاح‌های نفرت انگیز تجدیدنظر کند.
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران سپری در مقابل امنیت جامعه جهانی است، گفت: سه هزار و ۸۰۰ نفر در راه مبارزه با موادمخدر شهید شده‌اند.
وزیر دارایی کابینه نتانیاهو که با مواضع افراط‌گرایانه خودش شناخته می‌شود، بر ادامه شهرک‌سازی از سوی رژیم صهیونیستی با وجود مخالفت‌ها تاکید کرد.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجمع عمومی اجلاسیه بین‌المللی کار گفت: جامعه جهانی به یک قرارداد اجتماعی جدید نیاز دارد.
وزیر امورخارجه بر ضرورت جلب حمایت جامعه جهانی برای کمک به بازسازی و آماده سازی شرایط برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تاکید کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.
وزرای خارجه ایران، روسیه، چین و پاکستان به منظور برگزاری دومین نشست چهارجانبه درباره افغانستان با یکدیگر دیدار کردند.
دولت نجات ملی یمن در صنعا، تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای متوقف کردن جنایات صهیونیست ها وارد عمل شود.
شیخ الازهر از جامعه جهانی خواست که اقدام موثری برای کمک به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه به عمل آورند.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تأکید کرد که رژیم غاصب صهیونیستی در سایه سکوت جامعه جهانی به جنایت علیه ملت فلسطین ادامه می دهد.
«امیرسعید ایروانی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از جامعه جهانی خواست تا این رژیم را برای توقف جنایت ها علیه سوریه تحت فشار قرار دهد.
مرکز حقوق بشری عین یمن به جنایت جدید سعودی علیه غیرنظامیان یمنی واکنش نشان داد و اعلام کرد: جامعه جهانی فقط نظاره گر جنایات ائتلاف سعودی علیه ملت یمن است.
دبیرکل کنفرانس احزاب عربی تاکید کرد که ایستادن در کنار سوریه از مقاومت در برابر نقشه های صهیونیستی آمریکایی محافظت می کند
دیپلمات پیشین کشورمان در پاسخ به مجری شبکه سی ان ان که از وی پرسید بسیاری معتقدند در هیچ زمینه‌ای از جمله احیای برجام نباید با ایران مذاکره کرد با اشاره به تجربه مذاکرات هسته‌ای در دوره باراک اوباما گفت: گفت‌وگو با ایران لازم است.
«کلیسای جامع اولم» در جنوب آلمان کنونی که با ارتفاع ۵۳۰ فوت بلندترین کلیسای جهان است، ۵۱۳ سال طول کشید تا کامل شود. کلنگ احداث این کلیسا در سال ۱۳۷۷ زده شد، اما حدود دو سده بعد به دلیل آغاز اصلاحات پروتستان و جنگ‌های مذهبی متعاقب آن، کار ساختن کلیسا در سال ۱۵۴۳ متوقف شد. این پروژه ۳۰۱ سال بعد از سر گرفته شد و در سال ۱۸۹۰ به پایان رسید.
نماینده چین در سازمان ملل در سخنانی خواستار حمایت قاطعانه جامعه جهانی از افغانستان شد.
وزارت خارجه ارمنستان از جامعه بین المللی خواست تا باکو را وادار به رعایت آتش بس کند.
رئیس جمهور پاکستان جامعه جهانی را به کمک برای حل مسالمت‌ آمیز مسئله جامو و کشمیر فراخواند.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در اولین مسابقه خود در مرحله اصلی رقابتهای قهرمانی جهانی برابر ایسلند صدرنشین گروه Aمتوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ