وزیر امور خارجه کشورمان گفت: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بستن مرزهای هوایی و زمینی کشورهای غرب آفریقا به روی نیجر و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال مداخله نظامی، سران جدید نیجر از متحدان آفریقایی خود خواستار حمایت‌ همه جانبه در برابر دشمنان شدند.
در پی انتشار محتوای مداخله جویانه سفیر انگلیس در تهران در یکی از شبکه‌های اجتماعی همزمان با روز خبرنگار، نامبرده عصر امروز چهارشنبه توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
سران کودتای نظامی در نیجر از گروه واگنر برای مقابله با مداخله احتمالی گروه «اکواس» (اتحادیه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا) درخواست کمک کرده‌اند.
کمیسر گروه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) امروز جمعه در سخنانی فاش کرد که کشورهای غرب آفریقا در نشست امروز خود در پایتخت نیجریه سازوکار استفاده از اهرم نظامی علیه نیجر را بررسی کردند.
بورکینافاسو و مالی هر دو طی شش ماه گذشته شاهد کودتاهای نظامی بوده‌اند و اکنون نظامیان در این دو کشور غرب آفریقا حمایت خود را از کودتای نیجر اعلام کرده‌اند.
در واکنش به اقدامات و اظهارات مخرب و مداخله جویانه انگلیس، الیزابت مارش کاردار سفارت انگلیس در تهران در غیاب سفیر، امروز توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به اقدامات و اظهارات مخرب و مداخله جویانه انگلیس، الیزابت مارش کاردار سفارت انگلیس در تهران در غیاب سفیر، امروز توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
دیپلمات اسبق آمریکایی بر این باور است که رژیم کی‌یف با حملات اخیر به منطقه بلگورود روسیه، صرفا به‌دنبال واکنش عجولانه مسکو و در نتیجه مداخله مستقیم ناتو بوده است.
در پی موضع گیری مداخله جویانه سوئیس در امور داخلی کشورمان و همچنین استفاده نامتعارف و غیرحرفه ای سفارت این کشور در تهران در بازنشر تصویری با یک پرچم جعلی، امروز خانم «نادین لوزانو» سفیر کنفدراسیون سوئیس در تهران توسط مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه احضار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: سیاستمداران غربی به جای مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و نمایش چهره‌ای به ظاهر بشردوستانه از خود، بهتر است صدای اعتراضات شهروندان خود را بشنوند و وقت خود را مصروف تامین حقوق انسانی و مطالبات شهروندی آنان کنند.
وزیر کشور ترکیه، آمریکا و رسانه‌های غرب را به دستکاری و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌ روی آنکارا متهم کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر درباره واکنش مداخله جویانه اروپا در خصوص حکم اعدام یک تبعه ایرانی تروریست انتقاد کرد.
نفت همواره پرونده جذابی برای مداخله غرب در خاورمیانه به بهانه‌های واهی بوده است؛ به همین منظور، تحلیلگر سوری به زوایای پنهان غارت نفت عراق و سوریه با سردمداری تل آویو پرداخته است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هرگونه نتیجه درباره مسمومیت دانش‌آموزان از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.
سخنگوی کمیسیون اروپا ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران ادامه داد: گمان می‌کنم نیازی نباشد که ما دوباره بیانیه‌ها و اظهارات نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و سخنگوهایش درباره حقوق زنان در این را تکرار کنیم؛ اما بازدید از مکان‌های عبادی موضوع دیگری است.
صدر اعظم آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش مداخله جویانه ای نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متأسفانه مقامات برخی کشورهای اروپایی حقوق بشر را دستمایه بازی‌های سیاسی برای مداخله در امور داخلی دیگر کشورها قرار داده‌اند.
حمایت از زنان نیز همانند حقوق بشر و تروریسم برای غرب استانداردی دوگانه دارد و غرب با محوریت آمریکا با دستاویز قرار دادن این مسائل، همواره در صدد مداخله در امور داخلی کشورها برآمده‌است.
پیرو استمرار اظهارات مداخله جویانه مقامات بریتانیایی در مورد تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران و حمایت آن‌ها از ترور و اغتشاش و اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه شماری از اتباع ایران، «سایمون شرکلیف» سفیر این کشور امروز از سوی رئیس اداره سوم غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی‌ها با مطرح کردن پرونده حقوق بشری و به موازات آن پرونده هسته‌ای در آژانس انرژی اتمی به دنبال امنیتی سازی پرونده ایران هستند.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه اعلام کرد در صورتیکه کشورهای غربی از ماهواره های تجاری برای مداخله در جنگ اوکراین بهره بگیرند، مسکو حق قانونی خود برای هدف قرار دادن آنها را محفوظ می داند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که این کشور به مداخله غرب در جنگ اوکراین پاسخ خواهد داد هرچند رویارویی با ناتو در جهت منافع مسکو نیست.
در ارتباط با مواضع مداخله جویانه رئیس پارلمان نروژ در قبال تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران، سفیر نروژ در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر چین در مسکو، رویکرد مداخله جویانه آمریکا در قبال کشورش و به طور خاص در مسئله تایوان را زیر سوال برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ