وزیر امور خارجه اتیوپی اعلام کرد: ما مخالف مداخله غیر سازنده و غیر قابل توجیه اتحادیه عرب در پرونده سد النهضه هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر گفته است که تهدید به مداخله نظامی در نیجر یک تهدید مستقیم برای الجزایر است و ما آن را به طور کامل و مطلقا رد می‌کنیم.
ژاوی مخالف اصلی بازگشت نیمار به بارسلونا
شاهرود- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه این سازمان مخالف جاده کشی در جنگل ابر است، گفت: توانمند سازی جوامع محلی در راستای حفظ طبیعت از برنامه‌های سازمان محیط زیست است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مخالف شیفت دوم مدارس غیردولتی هستیم اما برخی مواقع تشکیل شیفت دوم مدرسه، بهتر از حضور دانش‌آموز در مدرسه ناایمن است.
اروپایی‌ها به‌طور خاص باید این پیام را به چین بدهند که مخالفت با هر نوع تحویل سلاح‌های کشنده از سوی چین به روسیه، موضع بینادینی برای اروپاست و فقط ادبیات دولت‌هایی نیست که از ایالات متحده خط می‌گیرند. باید مکررا بیان شود که جنگ در اوکراین، برای اروپا ماهیت وجودی دارد و ممانعت از مداخله چین دغدغه‌ای بنیادین برای اروپاست. با ورود به جنگ، چین اروپا را از دست خواهد داد.
اتحادیه آفریقا بر مخالفت با هر گونه مداخله خارجی در سودان تأکید کرد.
روزه به عنوان پرهیز از مصرف غذا و یا نوشیدنی در دوره‌های زمانی مختلف تعریف می‌شود که می‌تواند از چند ساعت در روز تا چند هفته طول بکشد. طب سنتی و مدرن روزه داری را به عنوان یک مداخله درمانی برای درمان بیماری‌های مزمن و غیر عفونی توصیه می‌کنند.
وزیر امور خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با همتای سوئیسی خود گفت: مخالف تداوم جنگ در اوکراین هستیم.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه ارمنستان بر موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پایداری مرزهای بین المللی و عدم تغییرات ژئوپلیتیکی در مرزهای مشترک کشورها تاکید کرد.
اولین اختلاف اپوزیسیون داخل کشور - که دست‌کم به دو جناح اصلاح‌طلب بهبودطلب (که در نهاد جبهه اصلاحات جمع شده‌اند) و ساختاری (که بیرون از این نهاد قرار دارند) تقسیم می‌شود- با براندازان خارج از کشور مساله مداخله نیرو‌های خارجی در مسائل ایران است. هر دو جناح اپوزیسیون داخل کشور، مخالفت جدی با هرگونه مداخله خارجی دارند.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از مخالفت این نهاد صنفی با ادغام نهادهای وکالت در کشور خبر داد و گفت: معتقدم خروجی این ادغام می‌تواند خطرناک باشد. امروز اسکودا نزد افکار عمومی از جایگاه مناسبی برخوردار است و باید از این جایگاه به سختی محافظت کند.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش مخالف توسعه شهرک سازی در کرانه باختری است.
امام جمعه تبریز گفت: ما در موضوع قره‌باغ موضع اصولی خود را نشان دادیم؛ ما مخالف اشغال و تغییر در ژئوپلتیک مرزی هستیم. همسایگان ما با تحریم و مداخله بیگانگان نباید امنیت ملی ما را به مخاطره بیاندازند، زیرا همه ما در این منطقه منافع مشترک داریم.
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به حمایت آمریکا از اغتشاشات ایران، گفت که پکن مخالف هرگونه مداخله در امور داخلی کشورهاست.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات «توسعه جهانی» و «امنیت جهانی» رئیس جمهور چین پشتیبانی می‌کند، گفت: ایران و چین به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و مداخله در امور داخلی دیگر کشورها، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
وزیر امور خارجه اقدام کشور‌های غربی در توسل به شیوه‌های گوناگون برای مداخله در امور داخلی کشور‌ها از جمله ایران و کوبا به بهانه‌های مختلف و تحریک احساسات مردم را محکوم کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مهارت لازم را در مهار و مقابله با این‌گونه مداخله‌گری خارجی و سوءاستفاده از احساسات مردمی دارد.
اگر چه در عصر ملکه ویکتوریا گفته می شد «خورشید در مستعمرات بریتانیا غروب نمی کند» اما در دوره ملکه الیزابت، استعمار جای خود را به برپایی کودتا و مداخله نظامی در کشورهای مختلف جهان داد.
به گفته کارشناسان در نشست خبرگزاری مهر، تایوانی‌ها مخالف مداخله نظامی آمریکا و حامی بازگشت به سرزمین مادری‌اند اما گزینه باب میل آمریکا، تنش‌افروزی و نظامی‌گری است.
نتایج تازه‌ترین پژوهش‌ها نشان می‌دهد آمریکا از سال ۱۷۷۶ تا ۲۰۱۹ بیش از ۳۹۰ مداخله نظامی در کشورهای مختلف جهان داشته است.
وانگ‌ایی ضمن قدردانی از مواضع ایران در خصوص تمامیت ارضی چین، به مخالفت بخش بزرگی از جامعه جهانی با مداخله آمریکا در امور داخلی کشورها اشاره کرد.
چانگ هوآ سفیر پکن در تهران در توییتر نوشت: «چین قاطعانه با هرگونه مداخله نیرو‌های خارجی در امور داخلی خود مخالف است و اجازه «استقلال تایوان» به هر شکلی که باشد، نمی‌دهد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ