قرار بود که سود سهام عدالت در روزهای ابتدایی اسفندماه واریز شود اما این اتفاق رخ نداد و سرانجام امروز مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد. هر نفر قرار است چقدر سود دریافت کند؟ آیا برای دریافت سود نیاز به انجام کاری هست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله‌ای است.
رئیس سازمان بورس گفت: بعد از برگزاری مجامع بورسی شرکت‌ها سود سهام عدالت واریز می‌شود.
سود برخی از سهامداران عدالت واریز شد.
دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار آغاز می شود.
عشقی رئیس سازمان بورس گفت: چند شرکت بورسی، سود سهام عدالت را ناقص واریز کرده‌اند که تا فردا تکمیل می‌کنند و پس از چند روز محاسبه از روز شنبه یا یکشنبه پرداخت‌ها را آغاز می‌کنیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت خبر داد. آیا این سود تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد؟
طبق وعده‌های داده شده واریز مرحله نخست ‎سود سهام‌ عدالت از صبح امروز (چهارشنبه) با استفاده از سامانه ‎سجام به حساب ۴۴ میلیون مشمول آغاز شد.
باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: پرداخت سود علی الحساب به بیش از ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر از مشمولان گروه مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت از طریق ۱۹ بانک از فردا آغاز می‌شود.
درحالی که قرار بود بخش نخست سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری به حساب مشمولان واریز شود و در وعده دیگر رئیس سازمان خصوصی سازی تا اواسط دی سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می شد؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که قرار نیست واریز بخش نخست در زمان وعده داده شده صورت بگیرد و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود که پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.
این روزها خبرها و گمانه زنی های زیادی پیرامون میزان سود سهام عدالت و زمان واریز آن منتشر شده است. در جدیدترین اظهار نظر یک کارشناس بازار سرمایه رقم عجیبی را برای سود سهام عدالت مطرح کرد.
امروز مطالبی همچون چرا سکه امروز گران شد؟، میزان افزایش قیمت دلار چقدر بود؟، تاریخ هاوینگ بیت کوین متاثر از چه عواملی است؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۲۳ شهریورماه، خبری مهم برای سهامداران خودرو و نیروگاهی، شاخص کل چقدر رشد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، پیش بینی بورس امروز | بورس فردا چگونه خواهد بود؟، سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟، کاهش قیمت دلار توافقی در کانال 28 هزار تومانی، افزایش سرمایه ونیکی تصویب شد!، تحلیل تکنیکال نماد فولاد + فیلم، پیش بینی دلار، طلا و سکه، خبری مهم برای سهامداران ذوب، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در مورد زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ نیز مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار هنوز زمان مشخصی را اعلام نکرده اند. آن‌ها گفته اند که شرکت‌ها باید سود‌هایی که در مجمع مصوب کرده‌اند را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی منتقل کنند. سپس  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود‌ها را بر اساس مصوبه شورای عالی بورس  را حساب سهامداران واریز می‌کند.
با توجه به اظهارات دستیار رئیس سازمان بورس، به نظر می‌رسد که برای سال ۱۴۰۱ نیز، دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود یک میلیون تومان و دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی، حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت کنند.
دستیار ویژه رییس سازمان در امور سهام عدالت در توییتی نوشت: پیش بینی می‌شود سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی از ۶۰ هزار میلیارد تومان عبور کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با تلویزیون پرتغال توضیحاتی درباره دلیل انتخاب سپاهان و همینطور ملاقات با ساپینتو سرمربی استقلال داشته است.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، از مدیران منچستریونایتد خواست که قیمت مدنظرشان برای فروش این بازیکن را اعلام کنند.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.
دفاع بتنی و برد الاهلب در اولین گام با زوج شجاع و کنعان
رهبر جریان «حکمت ملی» عراق در جدیدترین مواضع خود در قبال تحولات این کشور، بار دیگر بر لزوم آغاز گفتگوهای سیاسی تأکید کرد.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: علی رغم آثار غذایی جنگ اوکراین برای دنیا در کشور با کمبود مواد غذایی مواجه نشدیم.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: بنده در ارتباط با بورس در دولت رییسی، آن جدیت لازم را مشاهده نکردم که بخواهد بورس را سروسامان دهد در واقع دولت رییسی یک سری شعارهایی را درباره بورس مطرح کرد اما مشخص است که برنامه جدی برای بازار بورس ندارد
توافقات و کاهش نرخ ارز منجر به کاهش تورم می‌شود، در نتیجه در پی کاهش تورم، نرخ سود به عنوان یک بازار رقیب بدون ریسک کاهش پیدا می‌کند که همین امر، افزایشP به E بازارسهام را در پی خواهد داشت و این موضوعی است که از نگاه فعالان بازار سرمایه و محاسبات آنها مغفول مانده است.
شرکت مخابرات ۳۴۷ میلیارد تومان و شرکت سیمان دشتستان ۴۷ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت به شرکت سپرده گذاری مرکزی بدهکار هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ