اصفهان- کارشناس مسئول حوزه اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت: پذیرش در مرکز مداخله در بحران به صورت خودمعرفی و یا دستور قضایی است و فرد ۲۰ روز از خدمات مددکاری، پزشکی و روانشناسی بهره‌مند می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رشد و نوآوری بابلسر صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتح شد.
در هفته‌ای که بانک مرکزی، بار دیگر در بازار شبانه مداخله نکرد، نرخ بهره بین بانکی با رشدی ۰.۰۵ واحد درصدی مواجه شد و به روند صعودی خود بازگشت.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با وزیر بهداشت خواستار توسعه و به‌روزرسانی مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری‌های کشور متناسب با تهدیدات نوین شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: با تصویب کمیسیون، فرماندهی امنیت فضای مجازی و راهبری آن بر عهده مرکز ملی فضای مجازی خواهد بود.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
طبق اعلام شهروندان و مشاهدات میدانی بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله، جلفا، خیابان بخش‌هایی از خیابان ولیعصر و بلوار فردوس در غرب تهران فاقد روشنایی است.
طبق اعلام شهروندان و مشاهدات میدانی بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله، جلفا، خیابان بخش‌هایی از خیابان ولیعصر و بلوار فردوس در غرب تهران فاقد روشنایی است.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری و رئیس دانشگاه صنعتی شریف، مرکز تحقیقات کرایوژنیک افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
مرکز توسعه بیوتکنولوژی با هدف تکمیل زنجیره ایده تا بازار محصولات دارویی زیست‌فناور در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری به بهره برداری رسید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور، مرکز فرماندهی ارتش اوکراین در محور «کراسنی لیمان» را منهدم کردند.
توسعه طرح مها یا همان سیستم هشدار الکترونیک برای پیشگیری از جرم، به عنوان اقدامی پیشگیری در دستور کار پلیس است و می‌تواند گامی مهم در کاهش جرم خصوصاً سرقت باشد
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست و چنانچه اقدامات ایمن‌سازی این مرکز ظرف یک ماه صورت نگیرد ساختمان را تعطیل می‌کنیم.
اگرچه این توقع وجود ندارد که همه مجریان دولتی بتوانند درمورد مسائل پیچیده اظهارنظر دقیق داشته باشند اما مطالبه اینکه نهادی برای حلاجی مسائل پیچیده وجود داشته تا بتواند به‌عنوان تریبون دولت پاسخگو نخبگان جامعه باشد امری منطقی است.
رای دادگاه ولی‌الله سیف و احمد عراقچی، مدیران بانک مرکزی در خصوص مدیریت بازار ارز در سال ۹۶صادر شد.
وزیر اقتصاد از تصویب افزایش اختیارات بانک مرکزی برای مداخله در بازار ارز توسط سران قوا خبر داد.
رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین امروز در دیدار با «ولادیمیر پوتین» تصریح کرد: پکن و مسکو مداخله و تهدید را تاب نمی آورند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان و بدون مداخله جوی در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: در تمام محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان گزارش شده است.
مشهد ـ مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۰ مراکز مداخله گر سلامت در شهر مشهد مقدس شناسایی و مهر و موم شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بانک مرکزی اجازه دادند برای تحقق سیاست‌های ارزی خود، در بازار ارز مداخله و اقدام به خرید یا فروش ارز یا اوراق مالی مبتنی بر ارز کند.
سرپرست مرکز مداخله در بحران بهزیستی با اشاره به اینکه گاهی شاهد تنش میان دختران و خانواده ها هستیم گفت: عمده کسانی که از خانه فرار کرده اند را همین افراد تشکیل می دهند.
دختران و زنان نیازمند به کمک‌های فوری اجتماعی از طریق اورژانس اجتماعی، به صورت خود معرف و یا با راهنمایی ارگان‌های دیگر مانند کلانتری و دادگاه‌ها در مراکز مداخله در بحران پذیرش می‌شوند.
در حالی مداخله بانک مرکزی کنترل نرخ ارز با انتقاداتی مطرح شده است که بررسی های خبرنگار مهر حاکی است این مداخلات تنها مختص به ایران نیست.
مدیر اسبق اداره اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌اِی) می‌گوید که این کشور و متحدانش حتی اگر هیچ تهدیدی هم متوجه اعضای ناتو نباشد، باز هم ممکن است به طور مستقیم وارد جنگ اوکراین شوند.
عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که آمریکا در روند انتخابات ریاست جمهوری لبنان دخالت و روند آن را پیچیده می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ