در استان‌های مختلف کشور در شبانه روز گذشته وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف کالای قاچاق تا توقیف ۴ دستگاه اتوبوس که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از انهدام باند سارقان تا کشف کالای قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
قاچاق کالا دارای مضرات بسیاری برای اقتصاد داخلی کشور است قاچاق کالا می‌تواند کارخانه‌های داخلی را به تعطیلی کشانده و عده کثیری از نیروی کار را بیکار کند.
معاون امور مقابله و حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا در گفتگو با مهر گفت: در مرحله اول اجرای طرح پایش انبارها (شهید صدرزاده)،حدود ۱۰۰ انبار در محدوده شورآباد تهران مورد پایش قرار گرفت.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: بعد از اجرای طرح پایش انبارها در انبارهای منطقه شورآباد تهران، نزدیک به ۱,۶۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق که عمده آن لوازم‌خانگی بود، کشف و ضبط شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای طبی عرضه خارج از شبکه از یک دستگاه تریلی که از محور دامغان به سمت سمنان در حرکت بود کشف شد.
بوشهر- فرمانده مرزبانی انتظامی فراجا از توقیف یک فروند شناور و کشف هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوعه در بندر نخل‌تقی خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق از یک کامیون در این استان خبر داد و گفت: یک نفر در این ارتباط دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک خانه اجاره‌ای در محله جنت آباد خبرداد.
در استان‌های مختلف کشور وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف ۲ خوردو لوکس خارجی تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از محکومیت راننده قاچاق بر به پرداخت سه میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریالی برای قاچاق کالا خبر داد.
بهبهان- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از کشف بیش از ۱۸ هزار قلم انواع دارو و قرص قاچاق از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از اجرای اولین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت‌بار و کشف انواع کالای قاچاق خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۳۳۴ میلیارد کالای قاچاق و دستگیری ۸۷ متهم در این زمینه خبر داد.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
سراسر تهران امروز همراه با حوادث و اتفاقات متعددی بود که در این بسته خبری تشریح شده است.
مشهد ـ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ میلیارد تومان کالای قاچاق از سطح عرضه در استان کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس خبر داد.
مشهد دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی گفت :۵۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان رضوی کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله قاچاق به ارزش ۷۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ