بوشهر- فرمانده مرزبانی انتظامی فراجا از توقیف یک فروند شناور و کشف هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوعه در بندر نخل‌تقی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۸۲ هزار میلیارد ریال وام ازدواج به حدود ۲۳۸ هزار نفر متقاضی پرداخت شده است.
بانک دی در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان اعطا کرد.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال‌احمر استان‌ها در قالب مرحله نخست خدمات حمایتی- درمانی در سال ۱۴۰۲ و به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبر داد و گفت: متهم با شگرد پیش فروش آپارتمان از افراد زیادی به مبلغ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
فرمانده انتظامی استان گلستان، از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آزادشهر خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون حامل ۴۰ فوت محموله قاچاق قطعات یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
بانک سپه تعداد ۳۵۳ رقبه ملک از املاک مازاد خود و شرکت‌های تابعه را در سال ۱۴۰۱ به ارزش ۲۶۹ هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال به فروش رسانده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۴۴۸ مورد رفع تصرف فوری و اجرای حکم قضایی در سال گذشته خبر داد.
تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم سال به ۳۸۲۱.۹ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰، رشد ۵.۳ درصدی را نشان می‌دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۵ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
بانک کشاورزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا شروع دهه مبارک فجر، بیش از ۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احداث و توسعه تاسیسات کشت گلخانه‌ای پرداخت کرده است.
این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که پس از جلب اعتماد فروشنده با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات، یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان داده و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل دور شده است.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان ۱۵۶ هزار میلیارد ریال بودجه درنظر گرفته شده است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت سال آینده می تواند تا یک میلیون و هشتصد و پنجاره هزار میلیارد ریال، انواع اوراق مالی اسلامی (ریالی- ارزی) را منتشر کند.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ برای احداث پروژه کنارگذر خوانسار مبلغ ۲ هزار و ۶۶۰ میلیاد ریال اعتبار نیاز است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از صرفه‌جویی ۲۴ هزار میلیاردی مترو تهران در مصرف سوخت در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۰ هزار لیتر گلیسیرین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
بانک کارآفرین در بیست ماه گذشته، بیش از هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرده است.
بانک کارآفرین در هفت ماه سال ۱۴۰۱، بیش از ۷۵۶ میلیاردریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و بیش از ۱۷۹ میلیاردریال تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد.
بر مبنای آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به زائرین اربعین تا تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۱ به ۳۰۴ هزار نفر بالغ بر ۱۴.۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
عضو هیأت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بیش از ۱۶۹ میلیارد ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم تیر تا اول مرداد ۱۴۰۱ بازنشست شده اند، واریز شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
بانک ایران زمین در راستای حمایت از بخش تولید و همراهی با سنگر اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ