مشهد دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی گفت :۵۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان رضوی کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت بازار سرمایه هم از تعداد نمادهای منفی و هم از وضعیت ارزش معاملات به هیچ وجه خوب نیست.
خجسته مهربا اشاره به اینکه برای جبران و غلبه بر ناترازی گاز ۵۰میلیارد دلارسرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده است،گفت:ضرورت این موضوع آنجاست که ۹۹.۵درصد انرژی مورد نیازکشوراز نفت و گاز تأمین میشود.
قیمت مهاجم مدنظر یحیی؛ ۵۰میلیارد تومان!
در حال حاضر که عنوان می شود سرانه مصرف کاهش پیدا کرده و به حدود ۶ تا ۷ کیلو گرم به ازای هر نفر در سال رسیده با براورد جمعیتی ۸۵ میلیون نفر نیاز کشور حدود ۵۱۰ هزار تن خواهد بود.
سپاهان ۵۰میلیارد فقط برای رضایتنامه نیازمند داد!
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته ۵۱۷ هزار و ۷۷۳ جلسه دادرسی به صورت الکترونیک برگزار شده است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله قاچاق کالا به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله قاچاق کالا به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۸۴۵ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد ۲۱۲ هزار و ۵۱۰ واحد به مبلغ ۷۲ هزار و ۳۶۸ میلیاردتومان خبر داد.
معاون امور زراعت وزیر جهادکشاورزی در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها به دنبال آموزش کشاورزان هستیم، گفت: در این راستا ۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای خرید ادوات به کشاورزان اختصاص یافته است.
شاخص کل بورس امروز با رشد نزدیک به ۱۹ هزار واحدی مواجه شده و در آستانه فتح قله یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد قرار گرفت.
مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی از بهره‌مندی ۵۱۰ هزار راننده ازمعافیت پرداخت حق‌بیمه خبر داد.
پیش‌نویس اصلاحیه قانون اتاق بازرگانی ایران، در بخش مربوط به هیات نمایندگان اتاق تغییراتی ایجاد کرده از جمله اینکه تعداد اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران را از ۵۱۰ نفر به ۳۲۰ نفر رسانده است.
سرپرست سازمان نوسازی از پیگیری تکمیل بزرگترین پروژه پارکینگ عمومی سرپوشیده کشور با حمایت سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد.
عرضه تدریجی سهام سرخابی‌ها در بازار پایه‌ فرابورس در کنار رفع ابهامات و بندهای مندرج در گزارشات حسابرسی و بازرسی علاوه بر تأثیر در عملکرد آنها مدیریت این دو باشگاه را بهبود می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ