پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتل سریالی راننده خودروها و سارقان به عنف خبر داد و گفت: متهمان به ۶ فقره قتل در طی ۲ ماه گذشته اعتراف کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از انهدام باند سارقان تا کشف کالای قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
سرهنگ گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: همکاران من در معاونت مبارزه با سرقت از خودروها ۱۳ نفراز سارقین و مالخرها را دستگیر کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی در سطح شهر خبر داد.
سرهنگ سیروس دریکوند، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای از یک دستگاه خودرو در محور اهواز _ شوش، از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان کار خود را آغاز کردند.
سرپرست سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری و انهدام باند چهار نفر سارقان مسلح جاده‌ای و کشف خودرو مسروقه خبر داد.
شهر ۱۲ میلیونی تهران در ۲۴ ساعت گذشته آبستن حوادث متعددی بوده است؛ از دستگیری موبایل قاپان و سارقان محتویات خودرو تا دستگیری سارقان منزل در جنوب شهر.
به دنبال اعترافات جلال و جواد (متهمان دستگیر شده) بی درنگ عملیات دستگیری سرکرده باند در دستورکار نیرو‌های انتظامی قرار گرفت و گروهی از افسران دایره تجسس با هماهنگی‌های قضایی، به طرف استوک فروشی لوازم خودرو (قطعات کارکرده و دست دوم) به راه افتادند، اما مالخر مذکور در فروشگاه حضور نداشت، ولی بیش از ۵۰ عدد آینه بغل سرقتی که توسط سارقان شناسایی شده بود، در حضور یکی از بستگان «لپ لپ» جمع آوری و به کلانتری منتقل شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو که در محدوده «خاورشهر» اقدام به سرقت ۲ دستگاه خودرو کرده بودند، خبر داد.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو و محتویات و لوازم و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم خودرو خبرداد.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای خودرو هنگام سرقت یک دستگاه خودروی سواری پارک شده خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱ شاکی، متهمان را شناسایی کردند.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: دو سارق و یک مال خر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
با بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد خودروی بنز چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق محتویات و لوازم خودرو و کشف تعدادی ضبط و باند، خبر داد.
مقامات انتظامی از دستگیری سارقان در تهران خبر دادند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سارقان عامل شهادت گروهبان یکم «میلاد بیرانوند» خبر داد و گفت: شهید بیرانوند در عملیات تعقیب و گریز به صورت عمدی توسط سارقان با خودرو زیر گرفته شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان محتویات خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع سرقت در غرب تهران خبر داد و گفت از سارقان یک دستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شد.
پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان و زورگیران مختلف در طرح رعد ۵۹ خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ