سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای طبی عرضه خارج از شبکه از یک دستگاه تریلی که از محور دامغان به سمت سمنان در حرکت بود کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در همکاری با ۲۷ شتابدهنده دانش‌بنیان، تاکنون ۹۱ میلیارد تومان تامین سرمایه بذری انجام داده‌ایم.
رقم عجیب قرارداد نکونام با استقلال؛ ۲۷میلیارد!!
منابع عراقی اعلام کردند که عراق و شرکت فرانسوی توتال، قراردادی کلان برای اجرای چند پروژه نفت، گاز و انرژی های تجدید پذیر به امضا رساندند.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از فیرپلی مالی در بودجه باشگاه های فوتبال گفت: یکی۵۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و تیم دیگر با ۲۷ میلیارد تومان راهی لیگ برتر فصل گذشته شده است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افتتاح ۱۳ پروژه کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان به سرانجام رسیده است.
شاهمیرزایی با اشاره اینکه سال گذشته ۲۷ میلیون تن محصول پتروشیمی ایران به نقاط هدف صادر شد،گفت: درآمد ارزی صنعت پتروشیمی از محل صادرات محصولات ۱۶ میلیارد دلار برآورد می شود.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:تاکنون با ۲۷ شتابدهنده از ۹۳ طرح استارت آپی به میزان ۹۱ میلیارد تومان در قالب «هم سرمایه گذاری» حمایت کردیم.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محدوده فرمانیه باید حداقل ۲۷ میلیارد تومان پرداخت کرد.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت گفت: طی ۱۰ ماهه امسال بیش از ۲۷ میلیارد دلار به کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صادرات داشتیم که بیانگر رشد ۲۶ درصدی نسبت به پارسال است.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه در یک سال اخیر ۲۷ پرونده بهره‌برداری معدن در استان صادر شده است، گفت: میزان سرمایه گذاری این واحدها ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به کسری بودجه‌ای که دولت گذشته با آن مواجه بود، رشد اقتصادی پایین، صادرات حداقلی و درآمد مالی پایین بوده است و از طرفی خلق پول صورت می‌گرفت؛ ماهی ۲۷ میلیارد تومان هزینه وجود داشت اما پول نداشتیم.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری ۵۳ پروژه فرودگاهی به ارزش ۹ هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال در ۲۷ فرودگاه کشور در ایام دهه فجر خبر داد.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال ۱۴۰۰ در ۲۷ شهر آلوده کشور، حدود ۲۱ هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا و ۱۱.۳ میلیارد دلار خسارت گزارش شده است.
بهمن دیزل کشنده امپاور BD500 را روز یکشنبه ۲۷ آذر با قیمت پایه سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌کند.
فدراسیون فوتبال برای شکست ولز پاداش قابل توجهی پرداخت کرده است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی از طریق سجام به حساب بیش از ۲۷ میلیون سهامدار واریز شد.
عدم توجه دستگاه‌های مسئول به موضوع آلودگی هوا درحالی است که بر اساس گزارش وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ در ۲۷ شهر آلوده کشور با ۳۵ میلیون جمعیت، حدود ۲۱ هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا ناشی از ذرات معلق ۲.۵ میکرون در بزرگسالان گزارش شد که ۳۰ میلیارد دلار هزینه به کشور وارد کرده است همچنین در تهران ۶ هزار نفر جان خود را به این علت از دست داده‌اند.
بر مبنای آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به زائرین اربعین تا تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۱ به ۳۰۴ هزار نفر بالغ بر ۱۴.۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
طلبکار پرسپولیس حاضر به همکاری با مدیران باشگاه برای دریافت طلب خود نیست.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۲۷ میلیون تنی ایران با ۱۵ کشور همسایه به ارزش ۱۶.۹ میلیارد دلار، در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.
بررسی اطلاعات یک نهاد نظارتی بیانگر آن است که ۲۲ بانک از ۲۷ بانک عامل پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، هیچ وام ساخت مسکنی پرداخت نکرده‌اند و ۴ بانک هم کمتر از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات داده‌اند و بخش کمی از تسهیلات هم توسط بانک مسکن پرداخت شد.
در نهایت هم محمد هادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار به موضوع سرنوشت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ورود کرد. او پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شده است که سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق اقدام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ