رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۰ دستگاه ماینر در یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی شمس آباد به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.
یزد- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان زارچ خبر داد.
این کوتوله سفید که هر ۱۵ دقیقه یک چرخ به دور محور خود می‌زند، از نزدیک در هر دو طرف رنگی آبی و با درخشندگی مشابه دارد. با این حال در سمت هلیوم متخلخل و با ظاهری وصله‌دوزی شده همچون خورشید خودمان دیده می‌شود، در حالی که در طرف هیدروژنی صاف و یکدست به نظر می‌رسد.
شرکت هلندی وی‌اس‌پارتیکل (VSParticle) از جذب ۱۴٫۵ میلیون یورو بودجه برای کاهش زمان کشف و تولید نانومواد جدید از ۱۵ سال به چند روز و شاید چند ساعت خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۶۰۰ عدد رینگ خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.
قویدل با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، تصریح کرد: پیرو دریافت گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۱۴:۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی ۵ نفر در روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.
دانشمندان توانستند دو نوع میکروب که تاکنون نامی از آن‌ها ارائه نشده را شناسایی کنند که می‌توانند تمام پلاستیک‌های آزمایش شده به جز پلی اتیلن را خورده و تجزیه کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر در پایتخت خبر داد.
میامی- فرمانده انتظامی میامی ضمن بیان اینکه تمامی محورهای این شهرستان در کنترل پلیس قرار دارد، گفت: ۱.۵ تن چوب قاچاق درخت تاغ در نردین میامی کشف شده است.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف ۱۵ میلیارد ریال دستگاه ماینر رمز ارز در این شهرستان خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها از یک واحد صنعتی کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
بزرگ‌ترین مومیایی که در این گورستان باستانی کشف‌شده، به مردی با نام «خنومجدف» تعلق دارد که یک کشیش، بازرس و ناظر اشراف بوده است. گفته می‌شود که در مقبره دیگر یک قاضی و نویسنده به نام «فتک» دفن شده باشد.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
بررسی‌های دانشمندان نشان می‌دهد که قدمت این سرپرتابه‌ها به ۱۵ هزار و ۷۰۰ سال پیش بر می‌گردد. به این ترتیب آن‌ها حدود سه هزار سال قدیمی‌تر از سرپرتابه‌هایی هستند که پیش از این در قاره آمریکای شمالی کشف شده بود.
تبریز- دادستان آذربایجان شرقی از کشف ۱۵ هزار عدد فشنگ جنگی و شکاری توسط اداره کل اطلاعات استان خبر داد.
دادستان کل کشور کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یاد کرده و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه روی مسئله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید براساس تدبیر صورت بگیرد.
دادستان کل کشور در ادامه کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یادکرد و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری ۱۵ لیدر اصلی اغتشاشات در این شهرستان خبر داد و گفت:از این افراد نارنجک دستی، سلاح سرد و کوکتل مولوتوف کشف شد.
تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند، این تجهیزات در کسری از ثانیه می‌توانستند اطلاعات را به خارج از محل برگزاری آزمون ارسال و پاسخ‌ها را دریافت کنند.
محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابزاری همچون عینک، خودکار و تجهیزات بسیار ویژه‌ای که فرستنده و گیرنده سوالات و پاسخنامه‌های آزمون سراسری بودند، گفت: تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در این استان گفت: ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در گیلان منهدم شد.
همدستی خواهران دوقلو برای جیب بری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ