رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از اجرای اولین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت‌بار و کشف انواع کالای قاچاق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار انواع لوازم تفریحی آبی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۳۰۰ بسته انواع داروی قاچاق و نایاب در محله گاندی تهران خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای طبی عرضه خارج از شبکه از یک دستگاه تریلی که از محور دامغان به سمت سمنان در حرکت بود کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هفت دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی برخورد قاچاق خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار انواع لوازم خانگی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال ارزش کالاهای مکشوفه و احتکار شده در این انبار برآورد می شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰۰ هزار قلم انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۳۸ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
سه هزار و ۷۲۰ لیتر گازوئیل به همراه ۲ هزار و ۱۰۰ قوطی روغن هیدرولیک تقلبی از پارکینگ یک واحد مسکونی در قم کشف شد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از کشف بیش از ۱۸ هزار قلم انواع دارو و قرص قاچاق از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در فومن خبر داد و گفت: در این راستا ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق خبر داد.
کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان
رشت - فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۹۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در این استان خبر داد و گفت: در این بخش نسبت به سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی داشته‌ایم.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با قاچاق کالا و کشف بیش از ۳ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در کشور خبر داد.
رشت- رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۱ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در رشت خبر داد و گفت: در همین راستا دو متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
رشت- ۷۶۴ فقره انواع سرقت در قالب طرح قرارگاه مبارزه با سرقت در استان گیلان کشف شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۷۶۴ فقره انواع سرقت‌ها در این استان خبر داد و گفت: با کشف این تعداد فقره سرقت در گیلان ۵۷۲ نفر دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف ۵۹۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور به ویژه در حاشیه شرق و جنوب شرقی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۱.۷۵ تن انواع مواد مخدر کشف شد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف انواع محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در پاسگاه شهید نوری این شهرستان خبر داد و گفت: یک دستگاه اتوبوس در این راستا توقیف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف انواع ارز و طلای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد ریال و دستگیری قاچاقچیان در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبرداد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
آستارا- فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۴.۵ تن انواع مواد مخدر طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در چهار ماه گذشته ۴ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزها کشف شده است.
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی احتکار شده و دستگیری یک هزار و ۴۲۴ متهم طی ۲۰ روز گذشته در کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ